1402-11-09 21:40
332
0
88580
مدیرعامل شرکت گاز گلستان خبر داد:

گازدار شدن ۹۷ واحد صنعتی در گلستان

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از گازدار شدن ۹۷ واحد صنعتی در ایام دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار «گلستان ما»، علی طالبی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۷۲ درصد انرژی استان را گاز تأمین می‌کند و در حال حاضر ۱۰۰ درصد شهرها و ۹۹ درصد روستاها گازرسانی شده است.

 وی از گازرسانی ۸ روستای گلستان در ایام دهه فجر امسال خبر داد و افزود: اکنون تنها ۲ روستا فاقد گاز هستند و تا انتهای دولت سیزدهم با گازرسانی به تمام شهرها و روستاها، گلستان جز استان‌های سبز خواهد بود.

 مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: در دولت سیزدهم به ۵۶ روستا گازرسانی شده است.

 وی یادآور شد: بیش از ۴۰ روستا در طرح کوچ و یا در کاسه سدها قرار دارند که شرکت گاز آمادگی گازرسانی بعد از جابه‌جایی را دارد.

 طالبی از گازدار شدن ۹۷ واحد صنعتی در ایام دهه فجر امسال خبر داد و اظهار کرد: در این ایام ساختمان اداره نگین شهر افتتاح و در طرحی ضربتی یک نیروگاه chp در شهر کرند ایجاد می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه یک پاسگاه مرزی گازرسانی می‌شود، افزود: اکنون تمام پاسگاه‌های مرزی گازرسانی شده‌اند و در مجموع ۱۳۹ میلیارد تومان پروژه در استان افتتاح می‌شود.

 مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: در دولت سیزدهم بیش از ۲۰ هزار انشعاب جدید ایجاد و بیش از ۵۷ هزار مشترک جدید در استان به ثبت رسیده است.

 وی یادآور شد: به ۲۴۳ واحد صنعتی گازرسانی شد و در مجموع حدود ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در استان صرف شده است.

 طالبی اظهار کرد: امروز هدف ما بهینه‌سازی مصرف گاز و انرژی است و از تمامی اصحاب رسانه می‌خواهیم در این مسیر به ما کمک کنند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.