1402-11-04 09:40
219
0
88496
معاون کمیته‌های قرآن انجمن‌ها و هیئت‌های مذهبی گلستان:

برگزاری ۱۴۰۰ برنامه مذهبی و قرآنی به مناسبت دهه فجر در گلستان

معاون کمیته‌های قرآن انجمن‌ها و هیئت‌های مذهبی گلستان گفت: یک هزار و ۴۰۰ برنامه با حضور تشکل‌های مردمی، شبکه تبلیغی، هیئت‌های مذهبی در ایام دهه فجر در سطح استان گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ حجت‌الاسلام دیلمی صبح امروز در کارگرو خبری فجر گلستان با اشاره به ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد:

 معاون کمیته‌های قرآن انجمن‌ها و هیئت‌های مذهبی گلستان ادامه داد: همواره سنت‌های الهی بر این است که در سایه ایستادگی و مقاومت پیروزی حاصل می‌شود، دشمن تلاش می‌کند از فضای رسانه و تبلیغ علیه انقلاب اسلامی استفاده کند.

 دیلمی بیان کرد: عمق‌بخشی به باورها با سنت‌های الهی تأکید کرد و گفت: ادبیات اجتماعی امروز باید افتخارات انقلاب اسلامی نفربه‌نفر منتقل کند و این مسئله مهمی است.

 وی افزود: تقویت اراده عمومی در مبارزه با استکبار از دیگر نکاتی است که باید به آن اهتمام داشته باشیم، امروز دشمن از جوان مؤمن انقلابی، هیئت هراس دارد.

 معاون کمیته‌های قرآن انجمن‌ها و هیئت‌های مذهبی گلستان ابراز داشت: تقویت اراده تمدنی در مبارزه با استکبار موضوع جدی و مهمی در اهداف عملیاتی ما است، تحکیم پیوندهای اجتماعی از دیگر مسائلی است که باید به آن توجه داشته باشیم، دهه فجر یکی از پیوند اجتماعی است، مردم ما این دهه را جشن می‌گیرند و برای یک حرکت تمدن‌ساز و ارزنده برنامه‌های مختلفی را تدارک می‌بینند.

 دیلمی تأکید کرد: حضور مردم در صحنه یکی از مؤلفه‌هایی بود که به‌عنوان قدرت جمهوری اسلامی در دنیا عرضه کرد و تمام تلاش ما این است که به‌عنوان کمیته‌های قرآن انجمن‌ها و هیئت‌های مذهبی گلستان برنامه مردمی برگزار کنیم.

 وی گفت: یک هزار و ۴۰۰ برنامه با حضور تشکل‌های مردمی، شبکه تبلیغی، هیئت‌های مذهبی در ایام دهه فجر در سطح استان گلستان برگزار می‌شود که می‌توانیم به برگزاری کمیته‌های تدبری، نشست تبینی و توجهی تحت عنوان «جامعه مجاهد»، برگزاری رویداد نوآوین، چهل شب در چهل مسجد، طرح خانه‌های آسمانی، رویداد شیرین‌بیان و پویش حرف آورد اشاره کرد.

 این مقام مسئول ابراز داشت: در ویژه‌برنامه‌ای تحت عنوان خیابان انقلاب به روایت انقلاب می‌پردازیم

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.