1402-10-20 13:59
696
0
88319
در آیین تجلیل از خط مقدم جهادگران تبیین رسانه؛

سنگر شهدا برای اصحاب رسانه تبیین حضور حداکثری در انتخابات است

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای قهر مردم در انتخابات به کار بسته و امروز اصحاب رسانه وظیفه خطیری برعهده دارند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ آیین تجلیل از دست اندرکاران رسانه‌ای هفته بسیج و اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور با حضور سردار علی‌ ملک‌شاهکوهی، حجت الاسلام و المسلمین ایمانی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا، رسول شکری‌نیا، مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان و جمعی از فعالان رسانه‌ای برگزار شد.

 رسول شکری‌نیا در این مراسم اظهار کرد: امنیت پایداری در کشور داریم و دشمن تلاش می‌کند که خدشه‌ای به آن وارد کند و شاهد آن بودیم بعد از حادثه تروریستی کرمان حضور مردم در مراسم سالگرد حاج قاسم چند برابر شد.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان ادامه داد: مردم در راه انقلاب اسلامی ایستادند و ما باید این نکته را توجه داشته باشیم که با اقدامات خود قدردان این مردم باشیم.

شکری‌نیا افزود: حلاوت و شیرینی رسانه‌ ملی در گلستان در سفر رئیس جمهور چشیده شد و امروز در خدمت برداران ما در سپاه نینوا به بهانه تجلیل از دست‌اندرکاران رسانه‌ای برنامه‌های هفته بسیج و کنگره شهدای اهل سنت هستیم.

وی افزود: هر لحظه در رسانه ملی و استانی تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و ولایت داریم و به واسطه جنس کار و با توجه به اینکه مجاهدان جهاد تبیین باید باشیم در حوز‌ه‌های مختلف پای کار هستیم و همکاران ما ذره‌ای در این راستا کم نمی‌گذارند.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان افزود: به فضل الهی امروز رسانه استانی در مسیر اوج قرار دارد و مفتخر بودیم که پنج همکار ما در حوزه فنی در سطح کشور خوش درخشیدند.

حجت‌الاسلام عبدالعلی ایمانی نیز در این جلسه اظهار کرد: ماموریت رسانه‌ها بسیار سنگین و از حساسیت‌ خاصی برخوردار است.

 نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: یکی از نقش‌های مهم رسانه هدایت‌گری است تا به واسطه برنامه‌های که تدارک دیده می‌شود اقشار مختلف جامعه را در مسیر کمال و رستگاری قرار دهند.

ایمانی افزود: از دیدگاه قرآن اگر قرار است با مردم سخن بگوییم باید سخن ما آگاهانه باشد و تا زمانی که علم و یقین نرسیدیم سخن نگوییم.

وی گفت: وقتی می‌خواهیم با مردم سخن بگوییم باید با نرمی و ملاطفت با مردم سخن بگوییم، در جایی دیگر قرآن بیان کرده اگر حرفی می‌زنیم باید عامل به آن باشیم.

این مقام مسئول افزود: قرآن کریم تاکید دارد سخن ما در برابر مردم باید منصفانه و همراه با عدالت باشد و خدای متعال در سوره احزاب تاکید دارد که حرفی که می‌زنیم منطقی و مستند باشد.

ایمانی به فرهنگ‌سازی در رسانه‌ها اشاره کرد و افزود: در قرآن به این نکته تاکید شده که باید فرهنگ درست را به مردم عرضه کنیم و آشنایی مردم با فرهنگ ناب اسلام از وظایف رسانه‌ها است.

سردار علی‌ملک شاکوهی نیز در این مراسم اظهار کرد: بخشی از اقداماتی که نظام انجام می‌دهد مردم بی‌اطلاع هستند و این در حالی است که دشمنان با جای ما این مباحث را مطرح می‌کنند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: ما مجاز به آن نیستیم که دروغ بگوییم ولی حقیقت را برای مردم باید بیان کنیم، در ابتدای انقلاب دشمن در تلاش بود که مردم امام (ره) را همراهی نکنند و امروز نیز اینگونه است.

ملک‌شاهکوهی افزود: با تکنیک‌های مختلف دشمن در تلاش است که بین مردم و نظام اختلاف بیندازند و ما باید مخلصانه عمل کنیم.

وی گفت: دشمن تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا مردم در صحنه انتخابات حضور پیدا نکنند، مردم اگر امروز در میادین مختلف حضور پیدا می‌کنند به واسط خون پاک شهیدان است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ابراز داشت: در مراسم تشییع شیهد گمنام نیز شاهد حضور گسترده مردم هستیم و شما اصحاب رسانه گلستان استعداد خود را برای انقلاب و دین خدا به کار بگیرد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.