1402-10-14 15:51
1510
3
88238
یادداشت؛

اینک مائیم و مکتب سلیمانی

تاریخ انقلاب اسلامی گواه بیداردلانی است که در عرض زندگی غرور و سربلندی آفریدند؛ خالق مکتب شده و در سپهر زندگی علمدار جوانمردی گشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، علی منصوری در یادداشتی نوشت: شهیدان قصه پر سوز عشقند، شهیدان شمع عالم سوز عشقند، تاریخ انقلاب اسلامی گواه بیدار دلانی است که در عرض زندگی غرور و سربلندی آفریدند؛ خالق مکتب شده و در سپهر زندگی علمدار جوانمردی گشتند.

آنان راه عشق وعاشقی را در نگارخانه دوست با خط سرخ منقش کردند، خسته دلانی که خستگی را به اسارت کشیده و میوه جان را در صحرگاه پائیزی به بار نشاندند تا غروب زندگی دون صفتان کینه توز به آل الله را به نظاره نشینند.

سلام بر سرباز اسلام که دریای باران چشم‌ها از بارانی چشم اوست، ای سردار دلها؛ روضه من از غم روضه خوانی توست، ای سرو خرامیده در دریا عشق برخیز یک بار دیگر، برایمان روضه مادری خورشید را بخوان؛ بگو که آنگاه در جبهه‌ها مضطر می‌شدیم مهر مادری زهرا به فریادمان می‌رسید زهرا برای رزمندگان وشهیدان مادری می‌کرد.

سلام خدا بر روح پاک و زلالت و سلام و درود خدای سبحان بر یاران شهیدت؛ آنان که الگو خوب زیستن و چگونه زیستن بودند؛ شهید قرنی، شهید صیاد شیرازی؛ شهید مصطفی چمران؛ شهید محسن حججی و شهید همدانی صدها شهیدانی که اسوهٔ صبر و استقامت بودند.

ای شهید قدس بنگر که امروز تلاش خالصانه‌ات در راستای احیای خط مقاومت به بار نشست، اینک سربازان اسلام از یمن تا عراق و از عراق تا سوریه و لبنان و فلسطین؛ طوفان القدس آفریدند و خواب را بر چشمان اهریمان دون صفت آشفته ساختند.

اما غم جانسوز تو هر گز فراموش نخواهد شد هرگز اشک رهبرمان را در غم از دست دادن مالک اشتر خود فراموش نخواهیم کرد، اشک پدران و مادران و فرزندان و همسران شهداء را دیدیم و همنوایی ملت را با امام سجاد علیه السلام و اندوه زینب را در فراق جانکاه برادر در اربا اربا شدن ابدان مطهر شهدای کربلا دیدیم.

اشک ملتی که در غم از دست دادن سردار امنیت ملی و مدافع مظلومان ریخته شد فراموش نخواهد شد. اینک مائیم و مکتب سلیمانی و وصیت نامه او که خطاب به برادران و خواهران ایرانی خود می‌نویسد: «برادران و خواهران عزیز ایرانی من، مردم پر افتخار و سربلند که جان من و امثال من، هزاران بار فدای شما باد، کما اینکه شما صدها هزار جان را فدای اسلام و ایران کردید؛ از اصول مراقبت کنید. اصول یعنی ولیّ فقیه، خصوصاً این حکیم، مظلوم، وارسته در دین، فقه، عرفان، معرفت؛ خامنه‌ای عزیز را عزیزِ جان خود بدانید. حرمت او را حرمتِ مقدسات بدانید.

«خطاب به برادران و خواهران مجاهدم»

«خواهران و برادران مجاهدم در این عالم، ای کسانی که سرهای خود را برای خداوند عاریه داده‌اید و جانها را بر کف دست گرفته و در بازار عشق بازی به سوق فروش آمده‌اید، عنایت کنید: جمهوری اسلامی، مرکز اسلام و تشیّع است.

امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند. اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند، نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمّدی(ص).»

شهدا در انجام مسئولیت و حفظ آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی از بهترین سرمایه زندگی خود گذشتند اگر کاری زینبی نکنیم یقین بدانیم که در صف یزیدیان زمانیم.

می‌توان دید دگر وعدهٔ قرآنی را

خیل «من ینتظر» و جلوهٔ ربانی را

داغداریم ولی نیک بدان‌ای دشمن

نتوان بست دگر راه سلیمانی را

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.