1402-09-23 09:39
399
0
87891
رئیس کارگروه حاشیه‌نشینی و مناطق حاد و بحرانی وزارت کشور:

قاچاقچیان مواد مخدر باید به اردوگاه کار سخت بروند

رئیس کارگروه حاشیه‌نشینی و مناطق حاد و بحرانی وزارت کشور گفت: قاچاقچی که نوجوانان و جوانان را معتاد می‌کند باید در اردوگاه‌های کار سخت به‌کارگیری شوند و باید قوانین اصلاح شود.

 به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ ابراهیم نورمحمدی در آیین توانا انقلاب اسلامی انقلاب مردمی است و پایه و اساس آن مردم است و لذا در دولت سیزدهم برای پیشبرد اهداف دولت در تلاش هستیم که از ظرفیت‌های مردم استفاده کنیم.

رئیس کارگروه حاشیه‌نشینی و مناطق حاد و بحرانی وزارت کشور ادامه داد: انقلاب اسلامی در مرحله دولت‌سازی است و نگاه رهبری انقلاب اسلامی پیاده‌سازی خواهد شد، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مدل جدیدی از دولت‌سازی را رهبر انقلاب اسلامی مطرح کرده است.

نورمحمدی بیان کرد: اگر دولت‌ها به‌تنهایی کاری را در کشور و یا استان حل کند به درد نمی‌خورد و اعتقاد ما این است که دولت‌ها با ظرفیت مردم اقدامات خود را پیگیری کنند.

وی افزود: نباید دولت‌ها حق کنشگری را از مردم بگیرند و اگر کاری با ظرفیت مردم می‌توانیم انجام دهیم؛ ولی توسط دولت اجرا شود اشتباه است.

این مقام مسئول بیان کرد: کارهای اقتصادی خرد مردمی باید تقویت شود و مناسبت‌های مردمی نباید از طریق دولت پیگیری شود و مردم پایه استان به استان می‌رویم و مشکلات را پیگیری می‌کنیم.

نورمحمدی افزود: قاچاقچی که نوجوانان و جوانان را معتاد می‌کند باید در اردوگاه‌های کار سخت به‌کارگیری شوند و باید قوانین اصلاح شود.

وی گفت: امروز ۱۴ درصد نوشت‌افزار ایرانی است و این در حالی است که در گذشته این آمار کمتر از یک درصد بود و نوشت‌افزار ایرانی در اختیار برندهای خارجی قرار داشت.

رئیس کارگروه حاشیه‌نشینی و مناطق حاد و بحرانی وزارت کشور تأکید کرد: در حوزه‌های مردمی باید به دولت طرح دهیم و بتوانیم مشکلات جامعه را حل کنیم، مردمی‌ها باید هوشمندانه بدانند چه می‌خواهند و باید تا اصلاح ساختارهای باطل اقدام کنند.

نورمحمدی متذکر شد: دولت سیزدهم پای‌کار مردم است و قطعاً در اجرای برنامه‌ها موفق خواهد بود و باید به همدیگر اعتماد کنید تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

انتهای خبر/
 
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.