1402-08-28 16:17
1359
0
87508
پرستار اورژانس سوختگی بیمارستان ۵ آذر گرگان:

مشکلات جامعه پرستاری دیده شود

پرستار اورژانس سوختگی بیمارستان ۵ آذر گرگان گفت: در حال حاضر پرستاران معوقات خود را دریافت نکرده‌اند و تنها حقوق ماهیانه خود را دریافت می‌کنند و لازم است به مشکلات آنها رسیدگی شود.

 جعفر خامکی در گفتگو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما»، گفت: پرستاری یک شغل نیست، بلکه یک هنر است که به بهبود و سلامتی بیماران کمک می‌کند.

 وی افزود: فشردگی شیفت‌ها و سختی کار و سروکار داشتن با بیماران مختلف اعم از بیماران بدحال که گاهی برای پرستاران مشکلات دیگری را هم به وجود می‌آورد؛ از جمله مشکلات روتین است.

  پرستار اورژانس سوختگی بیمارستان ۵ آذر گرگان ادامه داد: در زمانی که مردم حتی جرئت تردد از اطراف بیمارستان را نداشتند؛ پرستارانی که در ایام کرونا در بدترین شرایط به بیماران کرونایی خدمت کردند؛ در حال حاضر با مشکلات عدیده‌ای دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

 خامکی تأکید کرد: از مسئولین استانی و دانشگاه بخصوص رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان درخواست رسیدگی به مشکلات پرستاران و کادر پزشکی را داریم.

 پرستار اورژانس سوختگی بیمارستان ۵ آذر گرگان تأکید کرد: لازم است که مشکلات پرستاران دیده شود؛ چرا که پرستاران در حال حاضر معوقات و اضافه‌کاری خود را دریافت نمی‌کنند و برخی از آنها که جوان هستند و به دنبال زندگی بهتر، با دلسرد شدن از این محیط کاری بجای شیفت ایستادن در بیمارستان‌ها در سطح شهر مسافرکشی می‌کنند.

 وی با بیان اینکه خودش منتخب نظام پرستاری در گلستان است؛ گفت: متأسفانه با وجود این مشکلات هیچ قدمی برای رفع مشکلات پرستاران برداشته نمی‌شود و الان ۱۶ ماه تعرفه و ۶ ماه اضافه‌کار همکاران من عقب‌افتاده است و همواره با این جمله که به‌زودی پرداخت می‌شود مواجه هستیم و این سخنان در حد وعده باقی می‌ماند و باید برای رفع این مشکلات و بررسی مشکلات پرستاران مسئولین در بخش پرستاری حاضر و به آنها رسیدگی کنند.

پرستار اورژانس سوختگی بیمارستان ۵ آذر گرگان در پایان با بیان اینکه امیدوارم روز پرستار بهانه‌ای برای دیده‌شدن پرستاران و مشکلات آنها باشد؛ گفت: باید علاوه بر دیده‌شدن مشکلات پرستاران، آناها تأمین مالی نیز شوند.
 

انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.