1402-07-09 08:47
331
0
86701
امام‌جمعه اهل‌سنت روستای قورچای:

دشمن از وحدت و تقریب مسلمانان در هراس است

امام‌جمعه اهل‌سنت روستای قورچای با اشاره به ترس دشمن از وحدت مسلمانان گفت: وحدت تقویت‌کننده ایمان است، همه ما باید به وحدت و انسجام در جامعه اسلامی کمک کنیم.

آخوند توی‌قلی گل‌چشمه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» ضمن تشریح پرداختن به نقش وحدت و انسجام ملی در تضمین آینده و جایگاه امنیت اظهار کرد: وحدت روحیه برادری و برابری را در جامعه احيا می‌کند و در این مسیر هرچه بیشتر قدم برداشته شود صفا و صمیمیت در بين اقوام و مذاهب پررنگ‌تر خواهد شد.

مؤسس مکتب الزهرا روستای قورچای با بیان اینکه وحدت یادگار ارزشمند امام راحل است، تصریح کرد: وجود وحدت اسلامی خلائی در میان امت اسلامی بود که حضرت امام خمینی (ره) به درستی آن را احساس کرد و با نامگذاری هفته وحدت این خلا را پر کرد و نوید تمدن نوین اسلامی را برای همگان نمایان کرد.

وی با تشریح تبیین نقشه دشمن در برهم زدن وحدت شیعه و سنی ادامه داد: جوانان سرمایه‌های ارزشمند برای این سرزمین اسلامی هستند، امروز تمام سعی و کوشش دشمن این است که جوانان ما را از مسیر اسلام و انقلاب منحرف کند.

 آخوند توی‌قلی گل‌چشمه با تبیین همگرایی تاریخی اقوام و مذاهب ایرانی ذیل پرچم و هویت ایران اسلامی گفت: دشمن به دنبال این است که حجاب را در نگاه دختران ما کمرنگ جلوه دهد و بی بندوباری را ترویج دهد.
 
به گفته توی‌قلی گل‌چشمه؛ دشمن از این وحدت و تقریب ملت مسلمان در هراس است و این وحدت برای دشمنان سنگین است و آنها برای ایجاد شکاف و تفرقه میان امت اسلامی از هر دری وارد می‌شوند.

وی با اشاره به جایگاه بی‌بدیل رسول‌الله(ص) در بین امت مسلمان گفت: وحدت‌آفرینی، محبت و عشق همه مردم ایران به پیامبر(ص)‏ بر همگان مشهود است دشمن نمی‌خواهد الگوی وحدت باعث اتحاد هر چه بیشتر مسلمانان باشد برای همین همواره به دنبال توطئه و اختلاف بین مسلمانان است.

آخوند توی‌قلی گل‌چشمه گفت: هوشیاری و بیداری امت اسلامی مانع هر دسیسه و حيله‌ای است و آنها برای رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند بود.

وی بر لزوم روشنگری پیرامون توطئه‌های دشمن برای ایجاد تفرقه و تشتت میان اقوام و مذاهب را مهم خواند و گفت: دشمن با توهم تجزیه ایران به دنبال جلوگیری از ‏پیشرفت کشور عزیزمان است.
انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.