1402-05-23 05:03
544
0
86071
اعزام کاروان‌های اربعینی از ۲۷ مرداد آغاز و تا ۲۰ شهریور ادامه دارد؛

تامین 190 اتوبوس از گلستان برای جابجایی زائران اربعین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از تامین 190 اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین از این استان خبر داد.

به گزارش گلستان ما، عادل مصدقی در خصوص تامین ناوگان برای داعزام زائران اربعین اظهار کرد: تاکنون 190 دستگاه اتوبوس و میدل‌باس و مینی‌بوس برای اعزام زائران پیش‌بینی شده است از ظرفیت ناوگان وارداتی سازمان متبوع هم استفاده می‌شود.

 

وی اعزام کاروان‌های اربعینی از گلستان به مرزهای غربی کشور را از ۲۷ مرداد الی ۲۰ شهریور اعلام کرد و ظرفیت ناوگان‌های تامین شده را ۲۵، ۳۰ و ۴۲ نفره عنوان کرد.   

مصدقی در خصوص نرخ کرایه بیان کرد: نرخ کرایه اتوبوس برای هر نفر از مبدا گرگان به مرز مهران برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال، اتوبوس‌های ۳۰ نفره هشت میلیون و ۳۰۰ هزار ریال و اتوبوس‌های ۴۰ نفره ۶ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

وی توضیح داد: نرخ کرایه اتوبوس برای هر نفر از مبدا گرگان به مرز خسروی برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال، اتوبوس‌های ۳۰ نفره هفت میلیون و ۶۰۰ هزار ریال و اتوبوس‌های ۴۰ نفره پنج میلیون و ۸۰۰ هزار ریال در نظر گرفته شده است.

مصدقی افزود: نرخ کرایه اتوبوس برای هر نفر از مبدا گرگان به مرز شلمچه برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۱۱ میلیون و ۹۸۰ هزار ریال، اتوبوس‌های ۳۰ نفره ۹ میلیون و ۸۲۰ هزار ریال و اتوبوس‌های ۴۰ نفره هفت میلیون و ۲۰ هزار ریال در نظر گرفته شده است.

مسوول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین گلستان گفت: نرخ کرایه اتوبوس برای هر نفر از مبدا گنبدکاووس به مرز مهران برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال، اتوبوس‌های ۳۰ نفره ۹ میلیون ریال و اتوبوس‌های ۴۰ نفره ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در نظر گرفته شده است.

مصدقی یادآور شد: نرخ کرایه اتوبوس برای هر نفر از مبدا گنبدکاووس به مرز خسروی برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، اتوبوس‌های ۳۰ نفره هشت میلیون و ۳۰۰ هزار ریال و اتوبوس‌های ۴۰ نفره ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال در نظر گرفته شده است.

وی گفت: پیش فروش بلیت اتوبوس برای ایام اربعین حسینی از ۲۱ مرداد آغاز شده ومتقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت سماح به نشانی www.samah.ir مراجعه و اقدام به پیش خرید کنند.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.