1402-04-20 21:56
1349
3
85676
یک فعال اجتماعی در گلستان:

قانون عفاف و حجاب باید در جامعه اجرا شود/ منتظر تصویب لایحه نباشیم

یک فعال اجتماعی در استان گلستان بر ضرورت اجرای قانون عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد و گفت: نباید منتظر تصویب لایحه باشیم.

به گزارش گلستان ما، طاهره رجبی امروز در همایش امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان اظهار کرد: دستگاه‌هایی که در نهادینه کردن عفاف و حجاب تکلیف دارند باید نسبت به ترکش‌های دشمن در حوزه آسیب‌های اجتماعی با جدیت ورود کنند.

وی نقش رسانه‌ها و فعالان اثرگذار اجتماعی را در ترویج قانون الهی موثر خواند و از آنان خواست تا در این حوزه فعال‌تر عمل کنند و دشمن را در فضای حقیقی و مجازی بتارانند.

این فعال اجتماعی خطاب به بانوان محجبه بیان کرد: شما بانوان محجبه که در سرما و گرما لباس رزم حیا برتن می‌کنید همواره در حال عبادت هستید.

رجبی با بیان اینکه با اسلحه «جهاد تبیین» باید همه را آنالیزه کرد، تصریح کرد: جهاد تبیین نخستین بار از دهان مبارک مقام معظم رهبری فرموده شد باید این سلاح را به وسیله مباحثه، هم اندیشی و اتاق اندیشه‌ورز تقویت کنیم و شبانه‌روز پای کار جهاد تبیین باشیم.

این فعال اجتماعی با اشاره به اینکه دشمن جبهه‌اش را در قوه شناختی تشکیل داده است، ابراز کرد: شما بسیجیان دیده‌بان و مطالبه گر هستید و وظیفه دارید در هر حوزه‌ای که هستید به خوبی دیده‌بانی و جهاد تبیین کنید.

رجبی با تاکید بر اینکه باید همواره قدردان نعمت ولایت بود، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری امانتی است که خداوند متعال به ما ارزانی داده است هر سخنی که از دهان مبارکش تراوش می‌کند را هزاران بار باید شنید و به آن عمل کرد.

این فعال اجتماعی با تاکید بر رعایت عفاف و حجاب تاکید کرد و افزود: حضرت آقا در مورد حجاب بسیار تاکید داشتند و فرمودند بی بندوباری حرام سیاسی و حرام شرعی است.

رجبی خطاب به مسؤلین گفت: مهمترین حوزه امر به معروف و نهی از منکر مربوط به مسئولین است از قوه قضائیه درخواست دارم عدالت اسلامی، حیا و غیرت اسلامی را در جامعه نهادینه کند اگر کوتاهی در این زمینه رخ دهد باید مطالبه‌گری صورت گیرد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.