1402-04-11 13:42
533
0
85567
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

کم‌توجهی به قانون «جوانی جمعیت» جایز نیست

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: هرگونه ترک فعل و کم‌توجهی به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت جایز نیست.

به گزارش گلستان ما، محمد رعیت در جلسه هماهنگی و هم اندیشی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد: «تلاش برای افزایش نسل و جوان شدن نیروی انسانی کشور و حمایت از خانواده، یکی از ضروری‌ترین فرائض مسئولان و آحاد مردم است».

وی افزود: هرگونه ترک فعل و کم‌توجهی به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و مرتبط با این دستگاه اجرایی جایز نیست و نباید این قانون که رهبر معظم انقلاب نیز بدان تأکید دارند، مورد بی‌توجهی قرار بگیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به وجود سند تحولی دولت سیزدهم در این حوزه، ادامه داد: حتما مدیران و کارشناسان در ادارات تابعه در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری منطبق با این سند مهم و قانون حمایت از خانواده و جمعیت اهتمام بیشتری نشان دهند و مولفه‌های بومی منطقه خود را در تولید آثار و رویدادهای تبلیغی و ترویجی رعایت کنند.

رعیت با تاکید براینکه سهل انگاری در این حوزه به هیچ وجه جایز نیست، افزود: ارسال گزارش عملکرد مستمر و اجرای برنامه‌های ترویجی در میدان عمل از جمله انتظارهایی است که امیدارم روسا و کارشناسان مرتبط به آن توجه کنند.

یادآوری می‌شود، در این جلسه حاضران ضمن ارائه گزارشی از اقدام‌های عملی انجام شده، درباره فعالیت‌هایی چون، خدمات سینماسیار و بلیت نیم بها سینما، تولیدات رسانه‌ای و فضاسازی شهری، مستندسازی و فعالیت‌های فرهنگی و هنری موضوعی به گفت و گو و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.