1402-04-05 13:19
699
0
85505
با پیگیری گلستان ما انجام شد؛

کمیته امداد پای کار حل مشکلات خانواده پرجمعیت گرگانی

خانواده پرجمعیت گرگانی که در روزهای گذشته از رئیس جمهور به‌صورت ویدئویی درخواست رسیدگی به مشکلاتشان را داشتند مورد توجه کمیته امداد قرار گرفت.

به گزارش گلستان ما، در روزهای گذشته ویدئویی از خانواده پرجمعیت گرگانی که از رئیس جمهور درخواست دیدار و کمک داشتند در پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما منتشر شد که مورد توجه مسئولان استان قرار گرفت.

امروز صبح عیسی بابایی، مدیرکل امداد استان گلستان با حضور در منزل این خانواده که در جنب یکی از مساجد سطح شهر گرگان سکونت دارند از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شد.

این خانواده پیش از این در راستای توانمندسازی طرح‌های کمیته امداد مورد حمایت قرار گرفته ولی به دلیل بیماری سرپرست خانوار  و شرایطی که این خانواده پیش آمده نیاز به حمایت بیشتری دارد.

بنا به گفته مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در راستای درخواست این خانواده برای تامین مسکن در صورت تامین زمین این آمادگی وجود دارد که با همکاری گروه های جهادی، خیران و کمیته امداد نسبت به ساخت مسکن برای این خانواده اقدام شود.

همچنین در این دیدار عیسی بابایی در راستای حل مشکلات این خانواده نسبت به تامین یک دستگاه تلویزیون، یخچال و کمک هزینه پنج میلیون تومانی  نوزاده تازه متولد شده قول مساعد داد.

پیش از این نیز استاندار گلستان در  پیگیری‌های ما این قول را داده بود که به وضعیت این خانواده رسیدگی کند.

این خانواده پرجمعیت گرگانی پیش از این در گفتگویی ویدئویی خطاب به رئیس جمهور عنوان کردند که از قانون جوانی جمعیت و حمایت های این طرح بی‌بهره ماندند و از رئیس دولت سیزدهم برای تامین مسکن درخواست کردند.

 

پیگیری‌های ما برای حل مشکل این خانواده گرگانی ادامه خواهد داشت.

 انتهای خبر/4202

 

 

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.