1402-04-01 14:20
541
0
85457
معاون استاندار گلستان خبر داد:

ارتقا رتبه عملکردی استان گلستان در مبارزه با مواد مخدر

معاون استاندار گلستان گفت: رتبه عملکردی استان گلستان در مبارزه با مواد مخدر به دوم کشوری ارتقا یافت.

به گزارش گلستان ما؛ سیدعلی مهاجر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان به مناسبت آغاز هفته مبارزه با مواد مخدر در دیدار با دبیر و کارکنان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت:
وی افزود: توفیقات مهمی مثل ارتقا رتبه عملکردی استان از 28 به 2 کشوری، رتبه 2 کشوری در حوزه حقوقی و قضایی، اجرای سه طرح مهم و پایلوت کشوری هم‌چون یاری‌گران زندگی در روستا، رشد بیش از 30 درصدی در جمع‌آوری معتادان متجاهر و افزایش کمی و کیفی جلسات و مصوبات شورای هماهنگی و دیگر توفیقاتی که همه با راهبری درست استاندار و پشتکار و همت و تلاش مجموعه دبیرخانه شورای هماهنگی بدست آمده است.

معاون استاندار گلستان ادامه داد: استفاده از توان تشکل‌های مردمی در پیش‌برد ماموریت‌ها و مردمی کردن مبارزه با مواد مخدر از مدل‌های موفق اجرا شده در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است که جای قدردانی و تشکر دارد، مطمئنا اگر این مدل در دستور کار سیستم‌های اداری قرار بگیرد موجب تحول در دستگاه‌ها خواهد شد.
وی تصریح کرد: مدیر و کارکنان شورای هماهنگی نشان داده‌اند با همان ظرفیت و توان گذشته ولی با پشتکار، با تغییر فکر، نگاه و مدل کار می‌توان تحول ایجاد کرد و به موفقیت رسید.
مهاجر اظهار کرد: رمز موفقیت در سیستم اداری بعد از توکل و توسل، دل‌سوزی و پشتکار و پیگیری است و شما در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مدل یک کار جهادی موفق را به نمایش گذاشته‌اید.
مهدی طالبی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نیز در این دیدار، هماهنگی، انسجام‌بخشی، هدایت، نظارت و مردمی‌سازی را مهم‌ترین رویکرد شورا بیان کرد و افزود: در سال گذشته بیش از 30 درصد رشد جلسات و 80 درصد رشد مصوبات داشته‌ایم که بیش از 500 محور عملیاتی در کمیته‌ها مطرح و برای دستگاه‌های مختلف نقش تعریف شده است.

وی افزود: توسعه مراکز ماده 16 از 100 نفر به بیش از 900 نفر در دستور کار قرار دارد و مرکز ماده 16 زنان نیز با ظرفیت 40 نفر در گنبد فعال شده است.

طالبی ادامه داد: تدوین الگوی ائتلافی پیش‌گیری از اعتیاد در 63 محله برنامه‌ریزی شده است که امیدواریم در سال جاری در 28 محله اجرایی شود؛ هم‌چنین نظارت کیفی از مراکز از موارد مورد توجه شورا بوده است که تا کنون با 414 پایش موجب بهبود خدمات‌دهی مراکز استان شده است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.