1402-03-04 14:55
710
0
85083
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان گلستان خبر داد:

صدور سند مالکیت برای ۱۸۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی گلستان

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان گلستان از صدور سند مالکیت برای ۱۸۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان خبر داد.

به گزارش گلستان ما، محمد تقی رضاییان مجیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: دو سه سالی است که موضوع صدور اسناد اراضی کشاورزی از طریق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پیگیری می‌شود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان گلستان ادامه داد: در این حوزه قرارگاه اراضی کشاورزی با ریاست استاندار گلستان برگزار شده است، حدود ۶۸۳ هکتار اراضی کشاورزی استان گلستان داریم که به همت همکاران برای ۱۸۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی شامل ۱۸ هزار فقره، سند مالکیت صادر شده است.

مجیدی بیان کرد: برای به پایان رسیدن طرح کاداستر اراضی کشاورزی با چهار شرکت تفاهم انعقاد همکاری امضاء کردیم و این شرکت‌ها موظف هستند که نسبت به جمع‌آوری پرونده‌ها در سطح شهرستان‌ها اقدام کند.

وی افزود: از مزایای این قرارداد می‌توانیم به عدم مراجعه فرد اشاره کرد و همچنین متقاضیان در این طرح با حداقل هزینه نسبت به دریافت سند مالکیت اقدام می‌کنند و می‌توانند از مزیت سند مالکیت کشاورزی برای دریافت تسهیلات و غیره بهره‌مند شوند.

این مقام مسئول تأکید کرد: صدور سند مالکیت اراضی کشاورزی باعث کاهش پرونده‌های اختلافات و تعرض و تجاوز به اراضی در مراجع قضایی شود
رضاییان ابراز داشت: کشاورزان می‌توانند به صورت انفرادی در سامانه سازمان ثبت و اسناد کشور ثبت نام کنند و مدارک و مستندات خود را ارائه کنند و یا انکه به شرکت‌هایی که ما قرارداد با آن‌ها منعقد کردیم با هماهنگی دهیاری‌های روستا‌ها اقدام کنند.

انتهای خبر/۴۲۰۲

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.