1402-02-30 13:58
534
0
85021
از سوم الی ۱۰ خردادماه جاری؛

سفره کرامت رضوی در گلستان پهن می‌شود

مدیر کانون خدمت رضوی استان گلستان از آغاز برنامه‌های دهه کرامت خبر داد و گفت: جشن‌های این دهه باحضور سه کاروان از خدام رضوی در استان انجام می‌شود.

به گزارش گلستان ما، عباس حاجی اکبری امروز در نشست خبری با تشریح برنامه‌های دهه کرامت اظهار کرد: کانون خدمت رضوی استان گلستان از سال ۱۳۹۵ شکل گرفت و تاکنون ۴هزار و ۵۰۰ خادمیار دارای پرونده در استان داریم که به عنوان خادم توفیق تشرف به حرم رضوی پیدا کردند.
وی افزود: خادمیاران استان حداقل ۱۲ جلسه به حرم مطهر مشرف می‌شوند و بقیه خدمت را در استان متناسب با تخصصی که دارند به محرومان و نیازمندان ارائه می‌کنند.
مدیر کانون خدمت رضوی استان گلستان با اشاره به اینکه خادمیاران در دو گروه تخصصی و عمومی سازماندهی شدند، ابراز کرد: یکهزار و ۶۵۰ خادمیار در گروه تخصصی عضویت دارند.
به گفته حاجی اکبری؛ خادمیاران در کانون‌های «شعر و ادب»، «بانوان و خانواده»، «گروه‌های جهادی»، «زیارت اولی»، «کارآفرینی اشتغال»، «سلامت»، «قرآن»، «ایثار و شهادت»، «مشاور و مددکاری»، «نوجوانان و جوانان رضوی» مشغول خدمت هستند.
وی با بیان اینکه دبیرخانه هیچ اعتباری به غیر از زائراولی و عقیقه را از مشهد دریافت نمی‌کند، گفت: تمامی هزینه‌ها بوسیله خادمیاران و خیرین انجام می‌شود.
مدیر کانون خدمت رضوی استان گلستان با اشاره به اینکه خادمیاران صنف طلافروشان گلستان بیشترین هزینه را برای خدمت‌های رضوی ارائه کردند، بیان کرد: ۱۰۱ هزار و ۳۳۰ پرس غذا در ماه رمضان توزیع و یکهزار و ۲۶۰ بسته معیشتی به نیازمندان استان تحویل شد.
حاجی اکبری از برگزاری ۱۳۷ کرسی تلاوت رضوی خبر داد و گفت: حدود ۱۰ میلیارد ریال هزینه‌های خدمت رضوی در ماه رمضان توسط خیرین و خادمیاران انجام شده است.
وی ایجاد اشتغال را از دیگر خدمات کانون‌های رضوی برشمرد که امسال به مجموعه وظایف کانون اضافه شده است و تصریح کرد: ۱۲۵ نفر به بانک‌های عامل در استان معرفی شدند که۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال خواهند گرفت.
به گفته وی؛ از تعداد ۱۹ کانون تخصصی؛ یک کانون جوانان رضوی «زیر سایه خورشید» نسبت به برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت اقدام می‌کند.
مدیر کانون خدمت رضوی استان گلستان با اشاره به اینکه جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان حرم مطهر شروع می‌شود، بیان کرد: سه کاروان خدام به تمامی شهرهای استان سفر می‌کنند این برنامه‌ها از سوم الی ۱۰ خرداد در استان انجام می‌شود.
انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.