1402-01-31 12:05
483
0
84579
برنامه‌های هفته کار و کارگر تشریح شد؛

برگزاری میز خدمت در ۲۵۰ روستای گلستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از برگزاری ۲۵۰ میز خدمت در روستا‌های گلستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما، حسین خواجه‌مظفری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: نزدیک به ۲۰۰ برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در گلستان در سطح واحد‌های تولیدی، کارخاجات و واحدهای صنفی برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: یکی از برنامه شاخص ما یادواره شهدای کارگری است، دو شهید جامع کارگری ما از خانواده مدافعان حرم است و با همکاری تشکل‌های کارگری از خانواده ایثارگران جامعه کارگری در این هفته بازدید خواهیم کرد.

خواجه مظفری بیان کرد: بازدید از واحد‌های تولیدی، سرکشی از کارگران آسیب دیده و عطرافشانی گلزار شهدا و برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی و جهاد تبیین از دیگر برنامه‌های ما در این ایام است.

وی گفت: افتتاح پروژه‌های اشتغالزایی از دیگر برنامه‌های ما به‌شمار می‌رود و بنا است در ۲۵۰ روستا میز خدمت را برگزار کنیم.

این مقام مسئول بابیان اینکه افتتاح خانه‌های بهداشت کارگری از دیگر برنامه‌های ما به شمار می‌رود، افزود: دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه، حضور در نماز جمعه، مسابقه مجازی قانون کار و مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌هایی است که تدارک دیده شده است.

خواجه مظفری تأکید کرد: در راستای مشکلات جامعه کار نشست سه جانبه‌ای با نمایندگان کارگری، دولت و کارفرما خواهیم داشت.

وی یادآور شد: ۲۴ درصد حوادث ناشی از کار در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۰ کاهش داشته و از رتبه هجدهم به رتبه چهارم در بحث روابط کار در بین استان‌های کشور رسیدیم.

این مقام مسئول ابراز داشت: ۲۸۰ هزار و ۳۷۰ نفر بیمه شده در سطح استان گلستان داریم که در ۴۶ هزار و ۶۶۹ کارگاه فعال استان مشغول به‌کار هستند.

خواجه‌مظفری ابراز داشت: نرخ بیکاری استان گلستان در زمستان سال گذشته ۹.۷ درصد گزارش شده است، استان اشتغال ناقص بالایی دارد و این گزارش براساس مرکز آمار است.

وی خاطرنشان کرد: ۵۰۰ هزار و ۷۸۹ نفرجمعیت شاغل استان گلستان است، سال گذشته دو هزار و ۴۴۷ نفر از مزایای بیمه بیکاری استفاده می‌کردند که برگشت به‌کار داشتند.

انتهای پیام/۴۲۰۲

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.