1402-01-20 14:18
816
0
84402
به مناسب شب‌های احیاء:

هیئت شب‌های قدر در گرگان کجا بریم؟

هیئت‌های مذهبی با فرارسیدن شب‌های قدر در سطح استان گلستان برنامه‌های متنوعی را تدارک دیدند که به برخی از آنها در مرکز استان اشاره می‌کنیم.

به گزارش گلستان، هیئت‌های مذهبی با فرارسیدن شب‌های قدر در سطح استان گلستان برنامه‌های متنوعی را تدارک دیدند که به برخی از آن‌ها در مرکز استان اشاره می‌کنیم.

هیئت جهادگران آل یاسین‌امشب ساعت ۲۱ در خیابان شهدای لاله ۲۴ با مراسم گرامیداشت شب‌های قدر به استقبال این شب‌ها می‌رود.

همچنین هیئت جوانان علی ابن موسی الرضا(ع) نیز در مسجد فاطمه الزهرا(س) کوی مهندسین در ساعت ۲۰ به احیای این شب‌های عزیز می‌پردازد.

برگزاری دعای جوشن کبیر به همراه اطعام سحری توسط هیئت پیروان اهل البیت(ع) در خیابان شهید رجایی گلشن ۱۴ انتهای محراب ۶ از دیگر برنامه‌های شب قدر است.

مراسم احیای لیالی قدر و شهادت امام (ع) و جزخوانی قرآن و روضه و سینه زنی در هیئت رایت العباس گرگان از ۲۰ تا ۲۴ فروردین و از ساعت ۲۱ در خیابان امام رضا(ع) کوچه ۲۱ حسینیه موسی بن جعفر(ع) برگزار می‌شود.

همچنین به همت هیئت شهدای معلم و عاشقان ولایت پردیس آیت الله خامنه‌ای در کانون فرهنگی تربیتی طه از ۲۰ تا ۲۴ فروردین و از ساعت ۲۱ شب مراسم احیای لیالی قدر برگزار می‌شود.

در شبستان حضرت آیت الله میربهبانی مسجد جامع گرگان نیز مراسم احیای شب‌های قدر در ۱۰، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان و از ساعت ۲۱ برگزار می‌شود.

در صحن امامزاده عبدالله گرگان و از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه نیز مراسم احیای شب قدر به همت هیئت احرار الزهرا(س) در نظر گرفته شده است.

مسجد ولیعصر(عج) شهرک امام خمینی(ره) نیز در روز‌های ۲۰، ۲۲ و ۲۴ فروردین در ساعت ۲۱ مراسم لیالی قدر را برگزار می‌کند.

هیئت بیت الحسین (ع) نیز در گرگان بهارستان یکم در شب‌های ۱۰، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان مراسم دعای جوشن کبیر و قرآن به سر را از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌کند.

مسجد عسکریه گرگان پارس به همت هیئت رهروان جاج قاسم از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه با دعای جوشن کبیر به استقبال شب‌های قدر می‌رود.

مسجد امام حسن مجتبی (ع) در خیابان مطهری جنوبی بلوار امام حسن(ع) در ساعت ۲۲ به همت هیئت خادمان الجواد(ع) به استقبال مراسم شب‌های قدر می‌رود.

مسجدالائمه کوی انقلاب در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه به مدت پنج شب مراسم لیالی قدر و شهادت امام علی (ع) را برگزار می‌کند.

در خیابان ایران مهر پایین رو به روی ابوذر سه حسینیه شهدای دانش‌آموز از ساعت ۲۳ مراسم احیای شب قدر برگزار می‌شود.

در امامزاده ۹ تن (ع) در روز یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه از ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه مراسم احیای شب‌های قدر در نظر گرفته شده است.

به همت مسجد حسینی(عدالت ۴۱) و پایگاه بسیج شهید چمران گرگان نیز در ساعت ۲۱ مراسم دعای افتتاح و لیالی شب قدر برگزار می‌شود.

در کوی اوزینه وحدت دو رو به روی حسام ۱۱ به همت هئیت خامس آل عباس(ع) در ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه مراسم احیای شب‌های قدر برگزار خواهد شد.

در خیابان جمهوری ۹ هتل طهماسبی به همت پیروان ولایت شهرستان گرگان از ساعت ۲۲ مراسم احیای شب‌های قدر برگزار می‌شود.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.