1401-12-27 13:10
199
0
84128

۱۰ مدرسه در شهرستان آزادشهر آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند

فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: تعداد ۱۰ مدرسه در قالب ۱۰۲ اتاق پذیرای اسکان مسافران هستند.

به گزارش گلستان ما، سید جواد کریمی در حاشیه جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در آزادشهر اظهار کرد: با توجه به آغاز زود هنگام سفرهای نوروزی به دلیل تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، شهرستان آزادشهر آمادگی کامل برای خدمت رسانی و اسکان مسافران نوروزی دارد.

وی تصریح کرد: شهرستان آزادشهر دارای موقعیت و شرایط خاص و ویژه نسبت به دیگر شهرستان های استان است. این شهرستان در محور مواصلاتی سه استان و مسیر جاده اصلی مشهد مقدس و زائران امام هشتم قرار دارد.

فرماندار شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: کلیه تدابیر لازم برای شور و نشاط اجتماعی، توسعه گردشگری داخلی، شکوفایی اقتصاد محلی و بومگردی در کمیته یازده گانه ستاد اجرایی سفرهای نوروزی دیده شده است.

وی بیان کرد: در این راستا تعداد ۱۰ مدرسه در قالب ۱۰۲ اتاق پذیرای خدمت رسانی و اسکان مسافران نوروزی است ضمن اینکه حدود پنج هتل و زائرسرای امام هشتم شهرستان نیز برای اسکان مسافران نوروزی امادگی لازم را دارند.

کریمی در خصوص تنظیم قیمت مرغ و گوشت منجمد در شهرستان آزادشهر هم ابراز کرد: به منظور تنظیم قیمت مرغ در شهرستان حدود هفت تن مرغ منجمد با نظارت کامل و دقیق در حال توزیع است. همچنین یک تن گوشت منجمد قرمز نیز در شهرستان در این ایام توزیع می شود.

  • منبع خبر : فارس

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.