1401-12-27 12:05
216
0
84127
رئیس پلیس راه گلستان:

۴۲ دوربین نظارتی در راه‌های گلستان فعال است

رئیس پلیس راه گلستان از آمادگی پلیس راه برای استقبال از مسافران نوروزی خبر دا و گفت: ۴۲ دستگاه دوربین نظارتی در سطح راه‌های استان فعال است

به گزارش گلستان ما، سرهنگ محمود شهرکی صبح امروز شنبه ۲۷ اسفند در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در شرایط فعلی دو محور گلوگاه به گرگان و گرگان به علی آبادکتول از لحاظ ترافیکی پرحجم است البته محور گرگان به علی آبادکتول یکی از محورهای پرتردد کشوری محسوب شده و فراوانی تصادفات جاده‌ای نیز در این محور بالا است.

وی افزود: با توجه به اینکه مناطق مسکونی در دو طرف راه در محور گرگان به علی آبادکتول واقع است رانندگان هنگام عبور از این مناطق سرعت مطمئنه را رعایت کنند تا شاهد جان باختگان ناشی از سوانح جاده‌ای نباشیم.

رئیس پلیس راه گلستان با بیان اینکه در طرح نوروزی ۱۴۰۰، ۲۴ نفر در جاده های گلستان بر اثر سوانح رانندگی جان باختند، بیان کرد: از این تعداد ۶ نفر عابران پیاده و پنج نفر راکبان موتورسیکلت بودند و متأسفانه اکثر کاربران ترافیکی جان‌باخته گلستانی بوده‌اند.

شهرکی با اشاره به اینکه نوروز سال گذشته بیشترین تصادفات در استان در محورهای فرعی استان رخ داد، یادآور شد: شعار ترافیکی امسال پلیس راه «نشاط بهار پرهیز از خطر و آرامش در سفر» است و امیدوارم نوروز بدون سوانح جاده ای را سپری کنیم.

وی اضافه کرد: براساس تحلیل های هواشناسی بارش باران در نوروز امسال دور از انتظار نیست لذا می طلبد رانندگان در شرایط بارانی سرعت مطمئنه را رعایت کنند تا در معرض سوانح جاده‌ای قرار نگیرند.

رئیس پلیس راه گلستان با بیان اینکه ما آماده خدمت‌رسانی به همه مسافران نوروزی هستیم، خاطرنشان کرد: روزانه ۳۸ تیم گشت فعال پلیس راه به منظور تسهیل در عبور و عبور در سطح جاده‌های گلستان فعالیت می‌کنند همچنین ۴۲ دستگاه دوربین نظارتی از کهنه کلباد تا جنگل گلستان فعال است.

شهرکی از راه‌اندازی پویش منفی ۱۰ در نوروز امسال خبر داد و گفت: رانندگان در راستای این پویش سرعت خود را ۱۰ کیلومتر کمتر کنند، متأسفانه یکی از علل مهم تصادفات جاده‌ای تخطی از سرعت مطمئنه است.

  • منبع خبر : ایسنا

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.