1401-12-26 13:19
216
0
84117
مدیر بازرسی جهاد کشاورزی گلستان:

تخلفات بازار را گزارش کنید

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی جهاد کشاورزی گلستان با اشاره به سامانه‌های ثبت گزارشات و شکایات مردمی از تخلفات بازار نوروز و ماه رمضان، گفت: سامانه ۱۲۴ برای ثبت شکایات مردمی در تمامی حوزه‌ها در خدمت مردم است.

محمدرضا حاتمی امروز جمعه ۲۶ اسفند در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی ۲۳ اکیپ نظارتی در سطح استان فعال شدند که با همکاری دستگاه های نظارتی استان اعم از بسیج اصناف، اداره تعزیرات حکومتی، صنعت و معدن و تجارت و بازرسی اصناف اکیپ های ما در تمامی شهرستان‌ها مشغول نظارت و بازرسی هستند.

وی با بیان اینکه اکیپ‌های ما در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر به منظور نظارت بر بازار فعالیت می‌کنند، افزود: هدف ما این است که قیمت کالاها به ویژه کالاهای اساسی در ثبات و آرامش به دست مردم برسد.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی جهاد کشاورزی گلستان اضافه کرد: به‌منظور تسهیل دسترسی مردم به کالاهای اساسی در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی به طور همزمان در پنج شهرستان استان گلستان آغاز به کار کرد که در این نمایشگاه‌ها، اقلام‌ پرمصرف با تخفیف به دست مردم می‌رسد.

حاتمی به روند نظارت بر بازار اشاره کرد و توضیح داد: سامانه ۱۲۴ به منظور پاسخگویی به شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر نظارت بر بازار آماده پاسخگویی به مردم در تمامی حوزه‌های بازار است، بخشی از شکایات مردمی دریافتی به سازمان صنعت، معدن و تجارت و بخشی دیگر به سازمان جهاد کشاورزی ارجاع می‌شود.

وی اضافه کرد: پس از ابلاغ شکایت‌های مردمی به فوریت مورد نظارت و پیگیری قرار می گیرد و چنانچه تخلف محرز شود متخلفان بازار پس از تشکیل پرونده به ادارات تعزیرات حکومتی معرفی می شوند.

به گفته مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی جهاد کشاورزی گلستان، سامانه های ثبت گزارشات مردمی سازمان جهاد کشاورزی در سطح شهرستان‌ها و استان ها ذیل تابلوها، جلوی درب نانوایی ها و غیره نصب شده و در کنار آن سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی نیز آماده ثبت شکایات و گزارشات مردمی است./ایسنا

انتهای پیام/

  • منبع خبر : ایسنا

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.