1401-12-14 13:07
1061
1
83895

تفاهمنامه محرومیت‌زدایی گلستان با سپاه پاسداران/ افتتاح 1000 مسکن روستایی ساخت سپاه

تفاهمنامه همکاری بین استانداری گلستان و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه به منظور محرومیت‌زدایی و آبادانی در نقاط مختلف استان به امضا رسید.

با هدف محرومیت‌زدایی و پیشرفت و آبادانی استان گلستان، تفاهمنامه همکاری بین استانداری گلستان، سپاه نینوا استان و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور سردار آبرومند دبیر این قرارگاه به امضا رسید.

استاندار گلستان در خصوص انعقاد این تفاهمنامه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این قرارداد بر اساس نیازمندی‌ها و نظام مسائل احصا شده استان موارد مختلف به تفاهم رسید.

علی‌محمد زنگانه خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهم استان موضوع رفع تنش آبی است که با توجه به ضرورت خروج گلستان از تک منبعی تامین آب شرب، اجرای خط انتقال شیرین سازی آب به نقاط مختلف استان مورد توافق قرار گرفت.

وی اضافه کرد: تقویت نقدینگی تکمیل سد نرماب، طرح آبرسانی به روستاها، تامین 10 هزار واحد مسکن روستایی به صورت ویلایی و یا دو طبقه با حیاط دوطرف جداگانه مورد توافق قرار گرفت ساخت 5 هزار واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد بخشی از توافقات امروز بوده است.

استاندار گلستان تاکید کرد: احیای قنات‌ها، لایروبی رودخانه‌ها، اجرای سامانه‌های آبیاری نوین، احیای مراتع، تکمیل خانه‌های بهداشت، ساخت مدارس برای مناطقی که کلاس مدارس به صورت کانکسی است مورد توافق قرار گرفت.

زنگانه افزود: تاکید ویژه شد که تمام موارد تفاهم در مدت حداکثر یک ماه و نیم به قرارداد تبدیل شود و یا در پروژه‌هایی که وارد فاز عملیاتی شدیم تزریق مالی و تسریع در عملیات اجرایی حاصل شود.

 

بهره‌برداری از 1000 مسکن روستایی ساخت سپاه

فرمانده سپاه نینوا گلستان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، اظهار کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) مدت‌ها است در استان گلستان با موضوعات مختلف در حال فعالیت است.

سردار علی ملک‌شاهکویی ادامه داد: یکی از موضوعات مهم موضوع آبرسانی در استان گلستان است که در بخش کشاورزی و آب شرب اقدامات قابل توجهی را انجام داده‌ایم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: قرار بود 480 روستا را آبرسانی کنیم که پروژه‌ها با قدرت در حال انجام است.

ملک شاهکویی تاکید کرد: موضوع ساخت منزل برای مددجویان کمیته امداد از جمله تعهدات ما بود که امروز با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور یک هزار واحد آن به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: احداث جاده بین مزارع، احداث خانه عالم از دیگر اقداماتی است که قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در استان گلستان اجرا کرده است.

لازم به ذکر است، علاوه بر تفاهمنامه‌های استانی، تفاهمنامه‌های دستگاهی نیز به صورت مجزا با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه به امضاء رسید و مقرر شد تمامی مدیران با سرعت نسبت به تبدیل تفاهمنامه به قرارداد پیگیری لازم را در دستور کار قرار دهند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.