1401-11-06 21:05
232
0
83194
فرماندار گالیکش عنوان کرد؛

فقدان بیمارستان چالش گالیکش/ افتتاح ۳۳ واحد مسکن محرومان در دهه فجر

فرماندار گالیکش فقدان بیمارستان را جزو مشکلات اصلی شهرستان گالیکش برشمرد و گفت: با تخصیص اعتبار ۵۰ میلیاردی پروژه احداث بیمارستان سرعت گرفته است.

به گزارش گلستان ما؛ علی جوان  در نشست با گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: در دهه فجر امسال ۷۳ پروژه با اعتبار ۱۲۱ میلیارد تومان در شهرستان گالیکش افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی از افتتاح هشت طرح اقتصادی با اعتبار ۹۴ میلیارد تومان در دهه فجر امسال در گالیکش خبر داد و یادآور شد: با افتتاح پروژه‌های اقتصادی دهه فجر گالیکش برای ۶۰۴ نفر اشتغال ایجاد می شود.

فرماندار گالیکش ادامه داد: بر اساس دستور استاندار گلستان تلاش کردیم علاوه بر افتتاح طرح های اقتصادی و اشتغالزایی، برنامه های فرهنگی و جشن های متنوعی را در شهرستان گالیکش برگزار کنیم.

جوان از اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در تمامی روستاها و دهستان های استان گلستان خبر داد و متذکر شد: براساس برنامه ریزی انجام شده در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دو یادواره شهدای انقلاب در بخش مرکزی و لوه با موضوع اقتصادی(اقتصاد روستا) و فرهنگی برگزار می شود.

وی افتتاح ۳۳ مسکن محرومان برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را از جمله پروژه های دهه فجر گالیکش برشمرد و گفت: یک سوم راه دسترسی استان گلستان و ۷۶ کیلومتر از جاده اصلی و بین المللی در گالیکش وجود دارد که تکمیل پروژه راهسازی محور قوچان به بهشهر یکی از مهم ترین پروژه های شهرستان بوده که با حضور استاندار و نمایندگان محترم حدود ۱۴ کیلومتر آن آماده بهره برداری شده است.

فرماندار گالیکش فقدان بیمارستان را جزو مشکلات اصلی شهرستان گالیکش برشمرد و تصریح کرد: با پیگیری استاندار و نمایندگان مجلس ۵۰ میلیارد تومان به پروژه ساخت بیمارستان گالیکش تخصیص یافت و با این اقدام، پروژه از پیشرفت ۱۴ درصدی به پیشرفت ۳۴ درصدی رسیده است.

جوان به اختصاص هفت میلیارد تومان اعتبار به مرکز فرهنگی و هنری گالیکش اشاره کرد و گفت: امیدوارم تا قبل از نورورز فاز نخست مجموعه فرهنگی و هنری شهرستان به بهره برداری برسد./ ایسنا

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.