1401-11-04 13:05
290
0
83143
رئیس کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر گلستان:

آغاز عملیات ساخت سالن ۶ هزار نفری کریم آباد گرگان

رئیس کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر گلستان گفت: با اختصاص اعتبار ۴۸ میلیارد تومانی مصوبات سفر رئیس جمهور به گلستان ساخت سالن ۶ هزار نفری کریم آباد گرگان آغاز خواهد شد.

به گزارش گلستان ما؛ قاسمعلی برزمینی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: جشنواره‌های مختلف فرهنگی و ورزشی در سطح استان گلستان به مناسبت ایام دهه فجر در نظر گرفته شده و تجلیل از مادران قهرمان المپیک، پاراالمپیک جهانی و آسیایی در ایام دهه فجر برگزار می‌شود که ۲۲ نفر از مادران قهرمان در این زمینه شناسایی شده است.
رئیس کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر گلستان ادامه داد: در این ایام ۱۰ پروژه عمرانی نیز در نظر گرفته شده است که با حضور مسئولان به بهره‌برداری می‌رسد و تعدادی از این پروژه‌ها مربوط به سفر استانی رئیس جمهور است.
برزمینی یادآور شد: آغاز عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی بندرترکمن، باغوکناره بندرگزو کردکوی، سالن ورزشی سعدآباد گرگان و افتتاح چمن مصنوعی تقی آباد گرگان از پروژه‌های قابل ذکر در ایام دهه فجر به شمار می‌رود.
وی گفت: فاز دوم زمین چمن مصنوعی آزادشهر و فاز دوم استادیوم شهرستان مینودشت، فاز دوم استادیوم چمن کلاله از دیگر پروژه‌هایی است که در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.
این مقام مسئول بیان کرد: با آغاز عملیات اجرایی حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه‌ها صرف شده است، ۲۱۸ میلیارد تومان از سفر رئیس جمهور اعتبار مصوب داشتیم که چهار پروژه در هفته دولت به بهره‌برداری رساندیم
برزمینی تأکید کرد: ۱۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح استان داریم که پیگیری آن هستیم این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم، ۱۵۰ میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور برای سالن ۶ هزار نفره کریم آباد گرگان در نظر گرفته شده است که ۴۸ میلیارد تومان آن اختصاص یافته است.
وی گفت: در حوزه ورزش قهرمانی اتفاقات خوبی در یک سال گذشته رقم خورده است و در طول ۱۰ ماه گذشته ۶۳ مدال طلا، نقره و برنز مسابقات جهانی، آسیایی و بین‌المللی داشتیم و همه این عزیزان که توانسته بودند مقام در رده‌های بین‌المللی کسب کنند با حضور استاندار تجلیل شد.
این مقام مسئول به استخدام قهرمانان ورزشی اشاره کرد و گفت: برخی از قهرمانان ورزشی در دستگاه اجرایی و یا ورزش و جوانان جذب شدند و حدود ۱۰ قهرمان ما در طول یک سال گذشته براساس این قانون جذب شدند.
برزمینی بیان کرد: در حوزه ورزش همگانی تاکنون ۱۷۰ خانه ورزش روستایی افتتاح کردیم و تا پایان سال هفت تا هشت خانه ورزشی نیز افتتاح می‌شود.
انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.