1401-10-03 09:42
564
0
82692

اهداء مدال طلای نوجوان قهرمان جهان به آستان قدس رضوی

از ورزشکاران قهرمان گلستان در رقابتهای ملی و جهانی با حضور استاندار گلستان قدردانی شد.

به گزارش گلستان ما؛ استاندار گلستان در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های منحصر به فرد ورزشی در استان گفت: در حال حاضر ۱۵۰ ورزشکار گلستانی در تیم‌های ملی عضویت دارند و امسال این ورزشکاران ۶۳ مدال کسب کرده اند.

علی محمد زنگانه با اشاره به ۳ برابر شدن اعتبارات ورزشی استان در سال جاری افزود: به دنبال رفع مشکلات زیر ساختی ورزش قهرمانی هستیم و در سفر رئیس جمهور به گلستان نیز ۲۱۸ میلیارد تومان در این حوزه مصوبه داشتیم.

او گفت: ۵ طرح نیمه تمام ورزشی هفته دولت افتتاح شد و همزمان با دهه فجر نیز ۱۰ طرح نیمه تمام دیگر تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

دکتر زنگانه خاطر نشان کرد: برای سالن ۶ هزار نفری که بیش از ۱۰ سال بلاتکلیف مانده، ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده و مقرر شده به جای ۳ سال در طول ۲ سال تکمیل شود.

استاندار گلستان تاکید کرد: عملکرد فرزندان استان در حوزه ورزش افتخار آفرین است و علیرغم محدودیت‌ها و کمبود امکانات، گلستان یکی از استان‌های قدرتمند در زمینه ورزش است.

به گفته استاندار گلستان تا کنون اقدامات جذب و استخدام تعداد قابل توجهی از قهرمانان ورزشی انجام شده و در صورت احراز شرایط قهرمانان مسیر جذب با قدرت ادامه دارد.

دکتر زنگانه اظهار کرد: فرمانداران استان مکلف به برگزاری آیین استقبال با شکوه در شهرستان برای هر یک از قهرمانان ورزشی هستند.

در این جلسه قهرمانان ورزشی استان دغدغه‌ها و موضوعات خود را با دکتر زنگانه در میان گذاشتند و استاندار گلستان نیز دستورات لازم را برای رفع مشکلات آنان صادر کرد.

همچنین در حاشیه برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی گلستان و در حضور استاندار، حسین، ولی زاده نوجوان کلاله‌ای و دارنده مدال طلای مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان، مدال طلای خود را به آستان قدس رضوی تقدیم کرد.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.