1401-09-27 15:04
433
0
82663
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

بصیرت و به موقع عمل کردند را از شهدا بیاموزیم

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: پیاپی که شهدا دارند در عصر و زمان فعلی این است که راه و رسم شهدا را ادامه دهیم و یکی از راه و رسمی که شهدا داشتند بصیرت و به موقع عمل کردند شهدا بود.

به گزارش گلستان ما؛ سردار علی ملک‌شاکوهی در آیین استقبال از شهدای گمنام استان گلستان اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم می فرماید کسانی که در راه خدا کشته می شوند کشته مپندارید و آنها زنده هستند و نزد خداوند روزی می خورند و مصداق آن شهدایی هستند که استان گلستان میزبان آن عزیزان هستیم.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: این شهدا پس از سالیان سال به شهر و وطن ما برگشتند، گرچه پدر و مادران آنها مشخص نیستند ولی مردم گلستان و دانشجویان عزیز پدران و مادران و برداران و خواهران این عزیزان هستند، این شهدا که به شهر گرگان آمدند مسافران کربلای ۴ و ۵ در شلمچه ایران هستند.

ملک شاهکوهی یادآور شد: به عملیات کربلای ۴ و ۵ نزدیک می شویم و مهمترین پیاپی که شهدا دارند در عصر و زمان فعلی این است که راه و رسم شهدا را ادامه دهیم و یکی از راه و رسمی که شهدا داشتند بصیرت و به موقع عمل کردند شهدا بود.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس نیز این دروغ پراکنی ها دفاع مقدس دشمنان انقلاب اسلامی وجود داشت و دائم دشمن سم پاشی می کردند و در روال می گفتند که بچه های خود را به جبهه نفرستید و دائما برای این که مردم حضور در جبهه پیدا نکنند این دورغ پراکنی ها را داشتند.

این مقام مسئول ابراز داشت: جوانان این کشور رفتند و از ناموس این کشور دفاع کردند و انقلاب ما  پیروز شد و در شرایط فعلی اینگونه است و دشمن با دورغ پراکنی می خواهد جو را مسموم کند تا  پیام این شهدا که در وصایای خود عنوان کردند گوش به فرمان ولی فقیه باشیم  و رهبر را تنها نگذاریم  شنیده نشود.

ملک شاهکوهی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس مردم به آرمان های انقلاب پشت پا نزدند و با همه توطئه ها در برابر دشمن ایستادگی کردند و امروز نیز گوش به فرمان امام انقلاب هستند و تمام فرامین رهبر انقلاب را عمل می کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.