1401-09-26 12:43
866
0
82647
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان عنوان کرد

اجرای 88 میلیارد تومان پروژه در راه و شهرسازی گلستان

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: امسال مقدار قیر تخصیصی به برنامه اجرایی به ۳۰ میلیارد تومان رسیده و 88 میلیارد تومان پروژه برای استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش گلستان ما؛ مهدی ملک ظهر امروز در آیین افتتاح متمرکز آسفالت معابر شهری گلستان اظهار کرد: برنامه بازآفرینی شهری ایران برنامه گسترده‌ای است و بودجه تخصیصی با مشارکت شهرداری استان بالغ بر دویست و سه هزار متر مربع آسفالت انجام شده است.

 

 

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان  ادامه داد: طرح سرای محله با اجرای  ۷۰۰ متر مربع آسفالت شروع شده و نماینده مردم گرگان و آق قلا نیز پیگیری کردند تا این طرح اجرایی شود و حدود ۴ میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

ملک ابراز داشت:امید داریم  برای سال ۱۴۰۲ این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

 

وی افزود: در سال 1400 نزدیک به 17  میلیارد قیر رایگان داشتیم که با پیگیری های که داشتیم جذب شد امسال مقدار قیر تخصیصی به برنامه اجرایی به ۳۰ میلیارد تومان رسیده و 88 میلیارد تومان پروژه برای استان در نظر گرفته شده است.

 

وی تاکید کرد: با شهرداری های  استان ‌نیز با هماهنگی صورت گرفته تفاهم نامه در راستای تقویت این اعتبار در نظر گرفته شده و در 15  شهر به میزان دو هزار و ۱۳۲ تن غیر رایگان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.