1401-09-07 12:58
680
1
82430
مدیرعامل شرکت مخابرات استان گلستان مطرح کرد؛

جزئیات بسته جذاب مخابرات برای مشترکان تلفن ثابت

مدیرعامل شرکت مخابرات استان گلستان گفت: با اعمال تغییر تعرفه تلفن ثابت و حداقل کارکرد بر قبوض بسته تشویقی جذابی را مخابرات برای رونق بخشی به استفاده از تلفن ثابت به مشترکان ارائه کرده است.

به گزارش گلستان ما؛ غلامعلی شهمردای در دیدار هیئت مدیره خانه مطبوعات استان گلستان اظهار کرد: در استان گلستان شرکت مخابرات از هر خط ثابت به صورت متوسط پنج هزار تومان درآمد دارد و این در حالی است که به صورت متوسط ۲۵ هزار تومان در هر ماه برای این خطوط هزینه می شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان گلستان ادامه داد: به این دلیل مجبور بودیم که از محل درآمدها اینترنت و تلفن همراه هزینه‌های تلفن ثابت را تامین کنیم، در استان مشترکان روستاهایی داریم که قبض آنها در ماه یک هزار تومان است و بخش قابل توجه از تلفن ثابت استفاده نمی‌کنند.

شهمرادی بیان کرد: هیئت مدیره مخابرات به دنبال منطقی سازی این هزینه‌ها بود و سال گذشته شورای رقابت مصوب کرد که تغییراتی در هزینه‌ها انجام شود و شرایطی را نیز در نظر گرفت و ستاد تنظیم بازار نیز مصوب کرده که براساس پیشنهاد وزارت ارتباطات تعرفه‌های مخابرات تغییر کند.

وی بیان کرد: براساس مصوبه جدید حداقل کارکرد هزینه‌ها در نظر گرفته می‌شود و از ابتدای شهریور بنا شد تنها در نقاط شهری در مراکز استان ۱۵ هزار تومان و دیگر شهرهای استان ۱۰ هزار تومان به عنوان حداقل کارکرد بر روی قبوض تلفن ثابت لحاظ شود.

این مقام مسئول بیان کرد: مخابرات برای اینکه حسن خدمات خود را نشان دهد در کنار این تغییر در تعرفه بسته تشویقی نیز ارائه می‌کند و توصیه ما مشترکین ما این است که از این طرح استفاده کنند.

شهمرادی ابراز داشت: در این بسته تشویقی در صورتی که مجموعه مبلغ مکالمه مشترک بیش از مبلغ تعرفه حداقل هزینه ماهانه تلفن ثابت باشد مجموع کارکرد (شهری، بین شهری و موبایل) در صورت حساب محاسبه و منظور خواهد شد و در غیر این صورت حتی اگر مکالمه ای با تلفن ثابت خود نداشته باشیم با توجه به هزینه نگهداری و پشتیبانی هر خط تلفن تعرفه حداقل هزینه ماهانه تلفن ثابت در صورت حساب ماهانه منظور می‌شود.

وی یادآور شد: در صورتی که مجموع مکالمه مشترک شامل شهری، بین شهری و موبایل کمتر از حداقل هزینه ماهانه تلفن ثابت باشد در آیتمی به عنوان کسر خدمات مکالمه صورتی در صورت حساب ماهانه درج خواهد شد.

شهمرادی بیان کرد: مشترکان با پرداخت 15 هزار تومان در مراکز استان از سه هزار و 333 دقیقه مکالمه شهری یا 444 دقیقه مکالمه بین استانی یا 238 دقیقه مکالمه با تلفن همراه بهره مند خواهند شد.

وی افزود: همچنین در سایر شهرها نیز با پرداخت 10 هزار تومان مشترکان از دو هزار 666 دقیقه مکالمه شهری یا 355 دقیقه مکالمه بین استانی یا 190 دقیقه مکالمه با تلفن همراه بهره مند هستند.

این مقام مسئول بیان کرد: لازم به ذکر است مبالغ حق اشتراک و عوارض و مالیات 9 درصدی به مجموع صورت حساب اضافه می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.