1401-09-02 09:49
524
0
82363
رئیس جمعیت هلال احمر:

ثبت تاریخی آثار تحریم‌ها بر مستضعفین در مجمع جهانی توسط هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر گفت:در صحن رسمی مجمع جهانی روسیه بنا داریم برای ثبت تاریخی آثار ظالمانه تحریم ها بر مستمندان و ضعفا رونمایی می‌کنیم.

به گزارش گلستان ما؛ پورحسین کولیوند در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهار کرد: در کشور ما پنج میلیون مهاجر داریم و قالب این افراد توسط هلال احمر واکسن کرونا رایگان دریافت کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: در صحن رسمی مجمع جهانی روسیه بنا داریم برای ثبت تاریخی آثار ظالمانه تحریم ها بر مستمندان و ضعفا رونمایی می‌کنیم و مسئولیت جمع آوری اسناد نیز به ما واگذار شده است.

کولیوند تاکید کرد: جمعیت هلال احمر تمام تلاش خود را دارد که کمترین خسارت را داشته باشد و بتواند بهترین خدمات را ارائه کند.

وی خاطرنشان کرد: در نقاط حادثه خیز ما حضور پیدا کردیم و در حوادث نیز تمام توان خود را پای کار می‌آوریم و امسال صدمین سال هلال احمر بود و استقبال خوبی شد و از ۳۰ کشور دنیا در مراسم ما حضور پیدا کردند.
این مقام مسئول تاکید کرد: در ایام اربعین از مرز عراق تا نجف مثل ایران پایگاه امداد و نجات ایجاد کردیم و حتی در اقلیم کردستان این کار را انجام دادیم و اهل سنت آن منطقه استقبال خوبی داشتند و موکب برای امام حسین(ع) راه اندازی کردند.

کولیوند به طرح یاس اشاره کرد و گفت: سازمان جوانان براساس توانمندی های خود این طرح را بای توانمندسازی افراد آسیب پذیر اجرایی کرد و این افراد آموزش داد و ۱۲ هزار نفر از این طریق توانمندسازی صورت گرفته و بالغ بر ۳۰۰ نفر از این افراد نیز در حال حاضر ازدواج کردند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.