1401-09-02 05:24
221
0
82359
یادداشت/علی منصوری

احیاء تفکر بسیجی تنهاراهبرد مقابله با انحرافات و توطئه ها است

برای برون رفت جامعه از وضعیت ناهنجاری های موجود نیازمند به احیاءتفکر بسیجی در تمامی سطوح اجتماعی هستیم.

به گزارش گلستان ما،  بسیج به بزرگی تاریخ وبه درخشندگی آفتاب ، ظهورش تاریکی ها را می زداید وامید را در دل ها بار ور می نماید و بسیجی به معنای تبلوریافتگی ایمان به خدا در رفتار وگفتار ، بمعنای داشتن روحیه جوانمردی ،ایثار وفداکاری درهنگام بروز حوادث اجتماعی، سیاسی و طبیعی ، حاضر بودن به موقع دردفاع از مردم وانقلاب با هدف خدمت رسانی ،بسیج  نهادی است ،آرمان گرا وآرمان خواه که با پایداری بر باورها و ارزش های انسانی توانسته کارنامه درخشانی را به یادگار داشته باشد و تابش خورشید اخلاص بسیج برپیشانی تاریخ انقلاب اسلامی نشان از شجره طیبه آن دارد.

وبه فرموده امام(ره) : (اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید والا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند. صحیفه امام جلد ۲۱، ص ۵۴، ۲/۹/۶۷ ) بسیجی کسی است که در عمل پایبند به آرمان های شهداء است ودر گمنامی پای در وادی عشاق الست گذارده و سلوکِ عرفانی و معنویِ  او متضمّن مؤلفه‌های وقار ، طمأنینه ،آرامش و سکینه را در قلوب مومنین تداعی دارد.

ومصداق آیه مبارکه: هُوَ الَّذي أَنزَلَ السَّكينَةَ في قُلوبِ المُؤمِنينَ لِيَزدادوا إيمانًا مَعَ إيمانِهِم (او کسی است که آرامش را در دلهای مؤمنان نازل کرد تا ایمانی بر ایمانشان بیفزایند؛ لشکریان آسمانها و زمین از آن خداست، و خداوند دانا و حکیم است. ( الفتح آیه 4)

کانون گرم بسیج محل آرزومندان حلقه وصل به آن یار غایب وسربازان سلحشور جبهه ی ولایت وابر رحمت بر ستم دیدگان تاریخ و نابود کننده فراعنه زمان ودرهم شکننده مستکبران عالم ،امید مستضعفین و خار در چشم دشمنان اسلام اند.

مقام معظم رهبری در باره بسیج می فرمایند:( بسيج عبارت است از مجموعه‌اي كه در آنها پاك ترين انسانها، فداكارترين و آماده به كارترين جوانان كشور، در راه اهداف عالي اين ملت و براي كمال رساندن و به خوشبختي رساندن اين كشور جمع شده اند. ... مجموعه‌اي كه دشمن را بيمناك و دوستان را اميدوار و خاطرجمع مي كند.۵/۹/۷۶) تابلوی زیبای منقش به اهداف بسیج از منظر راهبردی مزین به دو بال است ،بال اول  تقویت روح ایمان که موتور محرکه  بسیج است و بال دوم خدمت به مردم وآمادگی دردفاع از انقلاب اسلامی است.

 نقش خدا باورانه بسیج در آزادسازی کشور،از دستان پلید بعثی ها و حضور مقتدرانه بسیج  در هشت سال دفاع مقدس، دشمنان را وادار به اعتراف نمود که بگویند قدرتی که در بسیج نهفته است هیچ ارتش کلاسیک توان مقابله با آن را ندارند.

مقابله بسیج با گروهک های محارب دراوائل انقلاب اسلامی ، حضور مقتدرانه ملت همیشه هوشیار اسلامی وبسیجیان عزیز در راستای خنثی سازی فتنه های تحمیلی بر ایران اسلامی ،دستاوردهای علمی درزمینه های مختلف اعم از پزشکی ، صنعتی ، نظامی و....مدیون تفکر بسیجی است.

امروز دشمنان انقلاب در یک فرآیند تهاجمی ترکیبی  با تمام تجهیزات سخت افزاری و نرم  افزاری به سبب پیشرفت های علمی وتکنولوژی در کشور وپایداری نظام جمهوری اسلامی بر استقلال ؛به مصاف ایران اسلامی برخواسته اند.

وظیفه ملت وبسیج مردمی شناخت توطئه های دشمنان و مقابله با استکبارجهانی به رهبری امریکا است.  امروز غربزدگان  وروشنفکران غربی با شعارزن زندگی آزادی بدنبال آشفتگی کشورند.

امروز سلبریتی هایی از در آمدهای ملی ثروت نجومی بدست آوردند بسان فرزندی هستند که در دامن مادر بزرگ شدند اما ناسپاسی می کنند .نمی دانند که لجنزار برهنگی شاه بیت فروپاشی فرهنگ ایران است وکلید واژه سقوط انسانیت است به فرمایش شهیدبزرگوار استاد مطهری :اگر برهنگی تمدن است حیوانات متمدن ترین موجودات هستند .حضرت امام (ره) در باره آزادی می فرمایند: (شما روشنفکر‏‎ ‎‏هستید! آزادی که جوانهای ما را فاسد کند، آزادی که راه را برای‏‎ ‎‏مستکبرین باز کند، آزادی که ملت ما را تا آخر به بند بکشد. ....این دیکته ای است که از خارج به شما‏‎ ‎‏شده است).

برای برون رفت جامعه  از وضعیت ناهنجاری های موجود نیازمند به احیاءتفکر بسیجی  در تمامی سطوح اجتماعی هستیم امروز نام بسیج نماد قدرت ، شجاعت ، بصیرت  ورحمت ورافت است.

قدرت بمعنای توانمندی در تمامی عرصه ها وشجاعت نهراسیدن از دشمنان خارجی ومنافقین داخلی وبصیرت به معنای حضور به موقع به دستور فرمانده کل قوا ونائب امام زمان (ع) ورحمت و رافت به معنای خدمت صادقه وخالصانه برای مردم است اگر کوتاهی در استمرار فرهنگ بسیج شود به فرموده امام راحل : (اگر مسؤولان نظام اسلامی از شما غافل شوند، به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت. بار دیگر تأکید می کنم که غفلت از ایجاد ارتش بيست ميليوني (بسيج) سقوط در دام دو ابرقدرت جهاني را به دنبال خواهد داشت.
من از تمامي بسيجيان خصوصاً از فرماندهان عزيز آن تشکر مي کنم و از دعاي خير براي اين فرزندان با وفاي اسلام غفلت نخواهم نمود».(صحیفه امام خمینی  جلد 21 صفحه 196) با عنایت به فرامین امامین انقلاب اسلامی بهترین راهبرد در مقابله با انحرافات وتوطئه ها ی داخلی وخارجی ، احیاء تفکر بسیجی همراه با ایجاد جاذبه ی لازم ، ضروری است  وبسیجیان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب می توانند نقش آفرینی موثری داشته باشند.

وتوقع جامعه از خواص آن است که مواضع شفافی را درقبال انحرافات وکج اندیشی برخی از غرب زدگان داخلی داشته باشند. 
انتهای پیام 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.