1401-08-21 12:44
679
0
82254
در نشست صمیمی نخبگان با فرمانده سپاه تاکید شد؛

سپاه برای حمایت از فعالان دانش بنیان به خط بزند

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: از شما فعالان عرصه علم و فناوری درخواست می‌کنیم که هیچگاه عرصه را خالی نکنید و از کارشکنی‎‌ها ناامید نشوید، سپاه باید از نخبگان استان حمایت کند و مشکلات آن‌ها برطرف شود.

به گزارش گلستان ما؛ سردار علی ملک شاهکوهی در نشست با نخبگان بسیجی و فعالان عرصه دانش بنیان استان گلستان اظهار کرد: فعالان عرصه دانش بنیان نباید به دلیل مشکلات عرصه را خالی کنند و اگر کارشکنی صورت می گیرد کار برخی از نفوذی ها و بانیان وضع موجود است که می خواهند نخبگان را ناامید کنند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: سپاه باید از نخبگان استان حمایت کند و مشکلات آنها با همت جهادی باید در استان برطرف شود.

ملک شاهکوهی بیان کرد: از دیرباز در استان مشکلات در حوزه عرصه زیربنایی داشتیم و سپاه نیز برای حل این مشکلات وارد عمل شده است.

وی ابراز داشت: در این راستا ما مسائل متعددی را دنبال می کنیم و بخشی از این مسائل خواسته مردم استان به شمار می رود مثل سد نرماب و زهکشی و ایجاد سامانه نوین آبیاری که سپاه با همکاری قرارگاه خاتم به آن ورود پیدا کرده است.

این مقام مسئول یادآور شد: افرادی که به دنبال سهم خواهی در اعطای تسهیلات و مجوزات از فعالان عرصه دانش بنیان هستند حکم نفوذی هایی اسرائیلی و آمریکایی را دارند این مدیران مجرم هستند و باید پست مدیریتی که غصب کردند را رها کنند.

ملک شاهکوهی یادآور شد: برخی مدیران با ناکارآمدی مردم را در تنگنا قرار می دهند و این مسئله را بارها به مسئولان گوش زد کردیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.