1401-08-17 08:53
545
0
82182

همایش تجلیل از سنگنوردان اعزامی به مسابقات کشور

همایش تجلیل از سنگنوردان اعزامی به مسابقات المپیاد و قهرمانی کشور در ساختمان بهورزی گرگان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما؛ این همایش که با حضور جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان کوهنورد در ساختمان مرکزی بهورزی برگزار شد از مقام آوران و شرکت کننده گان در رشته سنگنوردی تجلیل شد.

محمد فلاحی رئیس هیئت کوهنوردی و صعود های ورزشی گلستان در این مراسم با بیان اینکه کوهنوردان سردمداران امداد کوهستان و جنگل ها هستند تصریح کرد: قشر کوهنوردان تنها قشری هستند که در همه اتفاقات جنگل و کوهستان به عنوان یک دلسوز صف اول امداد قرار میگیرند و بدون هیچ چشم داشتی و به عنوان داوطلب برای امداد اعزام می شوند.

رئیس هیئت کوهنوردی گلستان ادامه داد: اگر هیئت کوهنوردی در زمره قهرمانی قرار گرفته چون یک ورزش المپیکی قرار گرفته است، بنا بر این لازم است این ورزش را برای خودمان و برای دیگران معرفی کنیم.

وی جایگاه کوهنوری و سنگ نوردی در استان را نامطلوب دانست و خاطر نشان کرد: ما در هیئت کوهنوردی با دست خالی در حال فعالیت هستیم که این زیبنده این ورزش نیست. باید همه ما اعم از مسئولین و ورزشکاران دست به دست هم بدهیم تا این جایگاه رو ارتقاء ببخشیم.

فلاحی گفت: ما برای اولین بار در کشور مسابقه استعداد یابی در شهرستان علی آباد برگزار کردیم و همین برنامه پایلوت استعداد یابی کشور شد و خیلی از استانها شروع به چنین برنامه ای کردند.

رئیس هیئت کوهنوردی استان با بیان اینکه کوهنوردان همیشه دارای مناعت طبع هستند ادامه داد: ما در استان یک سالن مجهز سنگنوردی برای تمرین نداریم این در حالی است که ما در استان قهرمان و نائب قهرمان کشوری به جامعه ورزش استان تحویل دادیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: ما با دست خالی در کشور سرامد ورزشکاران هستیم. سند این حرف بنده هم مسابقات کشوری بود که برگزار شد و مقام های سنگنوردان گلستانی اعلام شد. مقام آوردن در مقابل ورزشکارانی که تجهیزات کافی در استان خودشان دارند کار بسیار سختی است. اندکی حمایت میتواند رتبه این ورزشکاران را بسیار ارتقاء دهد.

وی در پایان گفت: بنده به عنوان یک کوهنورد انتظار دارم به ورزش کوهنوردی بیشتر اهمیت بدید .دست این ورزشکاران را بگیرید و نسبت به ارتقاء سطح ورزشکاران قدمی بردارید . اگر قدمی از سوی مدیران مربوطه برداشته شود مطمئنا چند قدم در رتبه ورزش کوهنوردی افزوده می شود.

این همایش که به مناسبت ۱۳ آبان ( روز ملی دانش آموزی و مبارزه با استکبار جهانی ) برگزار شد از دانش آموزان اعزامی به المپیاد و قهرمانی کشور با اهدای لوح یادبود و هدایا تجلیل شدند.
گفتنی است مسئولین استانی از جمله مدیر کل امور اجتماعی استانداری، مشاور استاندار در امور ورزش، اعضای شورای اسلامی شهر گرگان و معاونین اداره کل ورزش و جوانان حضور داشتند .
در پایان از جامعه کوهنوردی استان برای حضور پرشور و منسجم در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت بعمل آمد .

 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.