1401-08-15 12:47
503
0
82155
نماینده غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی:

مطالبات قرارگاه خاتم انبیاء در گلستان پرداخت می شود

نماینده غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با سازمان مدیریت و مجمع نمایندگان در خصوص تهاتر نفت صحبت کردیم و جمع بندی این شد که مطالبه که از قرارگاه دارند به عنوان درخواست طی مکاتبه ای ارائه شود و این مطالبات از سوی سازمان برنامه و بودجه به شکل تهاتر نفت انجام شود.

به گزارش گلستان ما؛ عبدالجلال ایری ظهر امروز در جلسه قرارگاه خاتم انبیاء با مسئولان استانی گلستان در خصوص آخرین روند پروژه های استان گلستان اظهار کرد: توان مالی و اجرایی قرارگاه بسیار بالا است و باید از ظرفیت قرارگاه در اجرای پروژه های استان استفاده کنیم‌.

نماینده غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: گلستان ظرفیت های زیادی دارد که دیده نمی شود و باید به این استان محروم قرارگاه توجه بیشتری داشته باشد.

ایری متذکر شد: هلدینگ‌های مختلفی باید در استان وارد عمل شوند تا بتوانیم پروژه های استان را پیگیری کنیم و به سرانجام برسانیم‌
با سازمان مدیریت و مجمع نمایندگان در خصوص تهاتر نفت صحبت کردیم و جمع بندی این شد که مطالبه که از قرارگاه دارند به عنوان درخواست طی مکاتبه ای ارائه شود و این مطالبات از سوی سازمان برنامه و بودجه به شکل تهاتر نفت انجام شود.

ایری خاطرنشان کرد: پروژه ۶ هزار هکتاری میگو  یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تخصیص اعتبار دارد و بندر سبز خزری به منظور صادرات چوب نیز در استان پیگیری می شود  که می تواند در این پروژه ها نیز قرارگاه وارد عمل شود.

 
وی گفت: شیرین سازی آب دریا مجوزات لازم گرفته شده و خرید تضمینی و تهاتر نفت انجام می شود و امید داریم این پروژه هرچه زودتر به مرحله اجرایی برسد.

این مقام مسئول تاکید کرد: زهکشی اراضی شمالی استان مطالبه مردمی است ، ۸۰ درصد زهکشی انجام شده و کانال ایجاد شده باید پل و ابنیه لازم در نظر گرفته شود تا مردم به آسانی بتوانند به کشاورزی خود برسند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.