1401-06-13 13:53
915
0
81489
توضیحات رئیس شورای شهر گرگان؛

چه شد که کلید گرگان به سید النگی رسید

رئیس شورای شهر گرگان در خصوص انتخاب شهردار گرگان با 9 رای عضو شورای شهر توضیح داد.

ناصر گرزین در گفتگو با خبرنگار گلستان ما گفت: با توجه به شرایط و اتفاق افتاده در شهرداری شورای اسلامی شهر گرگان باید روی گزینه‌های وجود که در شهرداری کارکرده باشد فکر می‌کرد و از این جهت سیدمحمدرضا سیدالنگی که پیش از این کارمند شهرداری گرگان بوده و سابقه قائم مقامی شهرداری را در کارنامه داشت متمرکز شدیم.

رئیس شورای شهر گرگان ادامه داد: ما با توجه به شرایط زمانی نمی‌توانستیم یکبار سرپرست و بار دیگر شهردار انتخاب کنیم و از این روی بهترین گزینه برای شهرداری گرگان دانستیم و تمام اعضای شورای شهر نیز روی این گزینه اجماع داشتند.

گرزین بیان کرد:‌امید داریم که با همکاری شهردار جدید بتوانیم به برنامه‌ها شهری که با کندی پیش می‌رود سرعت ببخشیم.

وی در خصوص اینکه آیا تضمین و یا برنامه‌ای نیز از سید النگی به عنوان گزینه شهرداری شورای شهر گرفته یا نه، گفت: چون وی قبلاً گزینه شهرداری بود طرح خود را ارائه کرده بود و از برنامه‌های وی مطلع بودیم و سیاست‌های سه سال نیز در شورای شهر تدوین کردیم و سیاست‌گذاری انجام شده و از این نظر مشکل خاصی وجود ندارد و از سویی دیگر شهردار را می‌شناسیم و برای ما تضمین وجود دارد.

این مقام مسئول در خصوص انتظار مردم از شفافیت بیشتر در برنامه‌های مالی شهرداری گفت: نقش شورا نقش نظارتی است و نقش اجرایی نداریم و برای پیشگیری از این اتفاقات باید نقش نظارتی خود را بیشتر کنیم و بتوانیم شفافیت را در دستور کار قرار دهیم تا قبل از آنکه اتفاقی بیفتد از آن پیشگیری کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.