1401-06-05 13:24
508
0
81365
شهردار گرگان در دیدار با تحریریه گلستان ما مطرح کرد؛

مهندسی حقوق در شهرداری گرگان/ واریز حقوق پرسنل به شرط پرداخت حقوق پاکبانان

شهردار گرگان به معوقات پاکبانان اشاره کرد و گفت: دستور دادم تا پاکبانان حقوق نگیرند حقوق پرسنل پرداخت نشود.

محمدرضا سبطی با حضور در تحریریه گلستان ما با خبرنگاران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سبطی عمده پیشنهادات اصحاب رسانه را خردمندانه دانست و گفت: این پیشنهادات بازیافت یک سری از تفکرات شهری است اما در زمینه اجرا این پیشنهادات وقتی وارد می شویم مشکلاتی وجود دارد که باید به آن اهتمام شود.

شهردار گرگان بیان کرد: منابع مالی برای تامین این پیشنهادات نیاز داریم و از سویی دیگر  باید اولویت های شهری مورد توجه قرار گیرد،  در شورای اسلامی شهر گرگان در سال  ۱۴۰۰ قول قرارگاه جهادی را دادیم و این در حالی بود که در سال گذشته نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان بدهی شهرداری داشته  که به ما منتقل شده  و نمی خواستیم فضای ورشکستگی در حوزه شهری را بیان کنیم.

سبطی تاکید کرد: می توانستیم بگوییم بیابان‌ سوخته را تحویل گرفتیم  و نوع سلوکی که دولت سیزدهم داشته را در پیش گرفتیم و بسیاری از مشکلات را بیان نکردیم، برخی سعه صدر ندارند و هر چیزی که به زبان می آورند و این در حالی است که در یک مرداد امسال برای تسویه بدهی گذشته اقدام می کنیم.

وی افزود: یک هزار و ۷۰۰ پرسنل در شهرداری داریم که برخی از این پرسنل مثل پاکبانان ۱۱ ماه حقوق خدمات شهری پرداخت نشده بود و قشر بزرگ پاکبان نزدیک به ۹۰۰ نفر این معوقات را دارند.

این مقام مسئول بیان کرد: این ماه دستور داریم تا زمانی که پاکبانان حقوق نگرفتند پرسنل نیز حقوق دریافت نکند و باید در مسیر حل مشکلات شهرداری گام برداریم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.