1401-05-25 14:48
378
0
81217
با حضور مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی برگزار شد؛

190 خانواده ایثارگر راه و شهرسازی گلستان تجلیل شدند

نخستین همایش تجلیل از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی گلستان و ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش گلستان ما و به نقل از روابط عمومی  راه و شهرسازی گلستان، صبح سه شنبه ۲۵ مردادماه، اولین همایش تجلیل از ۱۹۰ خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی گلستان و ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی، با حضور دکتر حمید مردانیان، مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مهندس مهدی ملک، رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی و مدیر کل این دستگاه ضمن اعلام تبدیل وضعیت صد در صدی نیروهای جامعه ایثارگری و شهادت اداره کل راه و شهرسازی، از تخصیص قطعاتی زمین به ایثارگران شاغل در اداره کل راه و شهرسازی گلستان خبر داد.

وی همچنین برگزاری یادواره های شهدا را موجب تجدید روحیه خدمت کارکنان دانست و این امر را از یادآور آرمان های شهدا و ایثارگران برشمرد.

 

در ادامه اولین یادواره شهدای دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در گلستان، مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی بر اشاعه ی اقدامات فرهنگی در بین سازمان های وابسته تاکید کرد.

دکتر حمید مردانیان صیانت از فضای مجازی و سایبری را امری مهم و حیاتی عنوان کرد و عدم توجه موضوعات دروغین مطرح شده در این فضا که عموماً از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است، را وظیفه ی عمومی دانست.

گفتنی است در این مراسم  اعضای شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی، حجت الاسلام سید علی طاهری ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گلستان، دکتر باباییان مشاور استاندار در امور ایثارگری، سردار ملک شاهکویی  فرمانده سپاه نینوای گلستان و خانواده شهدا و ایثارگری دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در گلستان حضور داشتند.

لازم به ذکر است در پایان مراسم اولین همایش تجلیل از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی گلستان و ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی از  فرزندان و خانواده های  معزز این عزیزان با اهدا لوح سپاس با تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.