1401-04-22 10:06
592
0
80779
انتقاد وارده؛

بی‌مهری خبرگزاری‌های گلستان به دختران انقلاب

در روز گذشته همایش دختران انقلاب با استقبال خوب بانوان شهرستان های مختلف استان گلستان برگزار شد ولی این همایش با بی مهری دریچه دوربین و قلم های خبرگزاری های استان گلستان رو به رو شد.

به گزارش گلستان ما؛ یک کار خوب فرهنگی در مسیر ناهارخوران گرگان، چشم همه را به خود جلب کرده بود، خیلی از رانندگانی که در بعد ظهر گرم و آفتابی می خواستند به دل طبیعت بزنند و یا پیاده روی کنند از خود می پرسیدند اینجا چه خبر است؟

بسیاری از بانوان شهر هم با دیدن این همه خانم با پوشش اسلامی در یک منطقه متعجب بودند چرا که این محور را پاتوقی از بانوانی بی حجاب می دانستند.

یکی از علت هایی که شاید مسئله بی حجابی در شهر دارالمومنین گرگان برجسته کرده کم کاری رسانه ها است، رسانه ها آنگونه که باید به این معضل اجتماعی وارد نشدند، حتی وقتی دختران انقلابی شهر هم به خط شدند سکوت معناداری فضای رسانه ای را در بر گرفته است.

رسانه هایی که مدعی فعالیت های مذهبی و فرهنگی شهر هستند حتی یک خط هم از این رویداد بزرگ فرهنگی شهر که باعث افزایش عرق ملی و انقلابی بین جوانان و نوجوانان می شد، ننوشتند.

این بی مهری در حالی است که حتی تیتر برخی از خبرگزاری ها هنوز مربوط به عید قربان است! و این در حالی است که برخی از این رسانه ها بیرق دار جریان انقلاب هستند ولی دختران انقلاب را فراموش کردند.

بی حجابی و بی عفتی پاشنه آشیل فروپاشی بسیاری از کانون های خانواده است و وقتی موجی از دختران انقلابی شهر برای تغییر این وضعیت هم به پاخواستند و رزمایش بزرگی را برگزار کردند بی لطفی بود که اینگونه مورد بی مهری قرار گیرند.

انتظار این است که رسانه ها در مسیر اعتلای ارزش های انقلاب به وظیفه ذاتی خود عمل کنند و این سکوت ها است که باعث می شود منادیان بی حجابی در غرب صدایشان بیش از گذشته به گوش برسد.

این همایش امروز در برخی از شهرستان های استان گلستان از جمله  گالیکش ، کردکوی ، گنبدکاووس و گمیشان برگزار می شود و امید است این رسانه ها جبران مافات کنند.

 

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.