1401-03-17 09:42
796
0
80344
طی جلسه ای با حضور مسئولان استانی تصمیم گیری شد؛

تشدید نظارت از کارخانه تا نانوایی/ خرید نان در سه شهرستان گلستان کارتی می شود

در سه شهرستان علی آبادکتول، گرگان و آزادشهر دستگاه های کارتخوان در نانوایی ها در حال استقرار است و خرید نان بدون کارت بانکی ممنوع شد.

به گزارش گلستان ما؛ صبح جلسه ای با مسئولان قرارگاه 17 ربیع، فرمانده سپاه نینوا، معاون اقتصادی، مدیرکل جهاد، غله و اتحادیه خبازان و رئیس سازمان صمت استان گلستان و فرمانده سپاه گرگان و همچنین به صورت ویدئو کنفرانسی نیز  14 شهرستان فرمانده سپاه و فرمانداران برگزار شد.

از نتایج این نشست نظارت بیشتری در شبکه توزیع آرد بود  و مباحث نظارتی از بحث شبکه تامین و تولید در کارخانجات آرد تا توزیع خرد انجام می شود.

همچنین بحث ساماندهی قیمت نان آزاد نیز در دستور کار قرار گرفت تا نان آزاد هر جا با  قیمت متفاوت عرضه نشود.

در این جلسه به اختیارات  فرمانداران در بحث آرد و نان تاکید شد و از صفر تا 100 نظارت بر عرضه آرد را باید فرمانداران پاسخگو باشند و فرمانداران نیز براساس تصمیمات این جلسه می توانند در تمامی مباحث رصد کامل داشته باشند.

 این هماهنگی در راستای آن است که صفوف نانوایی صفی شکسته شود و تمام روزنه هایی که آرد می تواند از این شبکه خارج شود بسته شود.

در حال حاضر آرد دولتی به شبکه آزاد راه پیدا می کند و تولیدکنندگان نان فانتزی که باید از آرد سهمیه بندی درجه دو بخش صنف و صنعت استفاده کنند از این آرد دولتی بهره مند می شوند.

استفاده روزمره از سامانه سیفا اداره غله گلستان و استقرار دستگاه کارتخوان از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه به آن تاکید شد، و در شهرستان گرگان، علی آبادکتول و آزادشهر این دستگاه های کارتخوان به همت بانک سپه درحال استقرار است و تمامی نانوایی ها از این طریق مدیریت می شود و فروش نان بدون کارت بانکی ممنوع است و تراکنش مالی نان هایی که به فروش می رسد نیز از این پس در سامانه ثبت خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.