1401-03-09 15:29
937
0
80247
واکنش هنرمند برجسته گلستانی به حواشی کن و «عنکبوت مقدس»؛

این مسیر ادامه داشته باشد باید فاتحه سینما را بخوانیم/ توهین به ساحت امام رضا(ع) برای دیده شدن بود باید محاکمه شوند

نایبی گفت: همینطوری پشت سر سینماهای ما حرف است و این چیزهایی که مطرح می شود قطعا به عرصه سینما و صنعت سینما آسیب می زند و این مسیر اگر ادامه داشته باشد باید فاتحه سینما را بخوانیم.

حمید نایبی در واکنش به حواشی جشنواره کن و توهین به ساحت مقدس امام رضا (ع) در گفتگوی اختصتصی با خبرنگار گلستان ما گفت:  چیزی که در این ماجرا دیدم تبلیغ پوستر این فلیم بود، گاهی برخی افراد کاری را برای دیده شدن انجام می تا همه با انگشت آن را نشان دهند در حالی که این اتفاق کاملا غلط است، مثلا فردی پوستری را طراحی می کند و چیزی را در آن می گنجاند که هیچ ربطی به ماجرا ندارد و باعث می شود که افراد دیگر به آن بپردازند.

این هنرمند برجسته گلستانی ادامه داد: بحث توهین هنرمندان نیز در این مسئله درست است ولی احساس می شود این کار بعد تبلیغاتی داشته و این اقدام یک شو بوده تا بتوانند نظر مخاطبان را برای دیدن این پوستر و فیلم جلب کنند و به نظر من از این اقدام نتیجه گرفتند.

نایبی گفت: بی شک باید این فرد محاکمه شود، قطعا این پوستر توسط ارگانی تایید می شود و مرجعی بر این موضوع نظارت دارد، درست است که این فیلم در جشنواره بین المللی برگزار شده ولی دسترسی به این اشخاص وجود دارد و آیا بعد این جشنواره دسترسی به این افراد وجود ندارد که مورد محاکمه شوند.

وی افزود: این مسئله ربطی به کشور ما ندارد و حتک حرمتی به ساحت امام رضا (ع) و مباحث دینی است که باید این افراد پاسخگو باشند.

این هنرمند بیان کرد: همینطوری پشت سر سینماهای ما حرف است و این چیزهایی که مطرح می شود قطعا به عرصه سینما و صنعت سینما آسیب می زند و این مسیر اگر ادامه داشته باشد باید فاتحه سینما را بخوانیم.

نایبی گفت: برای بسیاری از افراد فضاهای سینمایی و تائتری صلب اعتماد شده و این در حالی است که نظارت بر فعالیت های هنری وجود دارد و اگر کوچکترین اشتباهی رخ دهد ممنوع کار می شود و شاید گاهی نخستین اشتباه آخرین اشتباه فرد می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.