1401-03-04 09:16
371
0
80165
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان خبر داد

راه اندازی رشته تحصیلی پرورش اسب در گلستان/ تخصیص ۸۳ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی و نوسازی مدارس

نظری گفت:در بحث مهارت آموزی در دانش آموزان نیز اهتمام داریم و رشته تحصیلی پرورش اسب در استان به صورت علمی در نظر گرفته شده است.

به گزارش گلستان ما؛ سیدرضا نظری ظهر امروز در گفتگو با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: رویکردها در نظام تعلیم و تریتی تغییر کرده و سازمان دانش آموزی نیز باید رویکردها تغییر کند و با حضور عبادتی در سازمان دانش آموری امیدواریم این اتفاق رقم بخورد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان به از سرگیری تغذیه مدارس اشاره کرد و ادامه داد: بنا داریم تغذیه در مدارس حاشیه شهر و مرزی شکل بگیرد و این اتفاق رقم خواهد خورد.


نظری افزود: در بحث مهارت آموزی در دانش آموزان نیز اهتمام داریم و رشته تحصیلی پرورش اسب در استان به صورت علمی در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: برای رشته تحصیلی پرورش اسب اعتبار خوبی برای استان در نظر گرفته شده و بستر بتوانیم آماده‌کنیم ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

نظری افزود: تجهیزات مدارس ما باید درست باشد تا تعلیم و تربیت شکل بگیرد و برای این منظور امسال نزدیک به ۸۳ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیزات مدارس اختصاص یافته است و ۱۰ میلیارد آن در دو هفته گذشته اختصاص دادیم.

وی به فعالیت های تابستانه اشاره کرد و افزود: فعالیت تابستانه در دستور کار آموزش و پرورش  قرار دارد و در دو بخش بهسازی و نوسازی مدارس توسط دانش آموزان در قالب گروه های جهادی این فعالیت ها را پیگیری می کنیم و علاوه بر دانش آموزان دیگر گروه های جهادی نیز به ما کمک می کنند.

این مقام مسئول تاکید کرد: در بحث کرونا  افت تحصیلی داشتیم و در تابستان برای برخی از درس ها کلاس های جبرانی در نظر گرفته شده است‌.

نظری همچنین به ارودهای زیارتی و از سرگیری اردوهای دانش آموزی پس از ایام کرونا خبر داد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.