1401-02-10 20:44
419
0
79803
رئیس شورای اسلامی استان گلستان خبر داد؛

گلستان میزبان روسای شوراهای اسلامی کشور/ شوراها باید جایگاه خود را پیدا کنند

بصیرنیا از برگزاری نشست با روستای شوراهای اسلامی استان های کشور به میزبانی گلستان در انتهای اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛ علی‌اکبر بصیرنیا در نشست هم‌اندیشی شوراهای اسلامی استان گلستان اظهار کرد: 28 و 29 اردیبهشت ماه استان گلستان میزبان روسای شوراهای اسلامی استان های کشور خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی استان گلستان ادامه داد: این نشست در راستای آن است که بتوانیم با هم اندیشی طرح هایی که به مجلس شورای اسلامی ارائه می شود به صورت کارشناسی طرح باشد.

بصیرنیا بابیان اینکه استان گلستان می تواند پیشران شوراهای اسلامی کشور باشد، ادامه داد: امروز نیز نشست هم اندیشی را با شوراهای اسلامی استان گلستان برگزار کردیم که در آن روستای شورای اسلامی از شرقی ترین تا غربی ترین نقطه حضور دارند.

وی بیان کرد: مردمی‌ترین شورای استان، شورای اسلامی استان، شهرستان، شهر و بخش است و تلاش داریم در حوزه‌های آموزشی، سرمایه‌گذاری و حمایتی، جایگاه شورا در استان را ارتقاء دهیم.

بصیرنیا بابیان اینکه شوراها در واقع از بطن مردم هستند، اما به این شورا از دید سیاسی نگریسته شده است و باید شوراها جایگاه خود را پیدا کنند، افزود: برای برسی مشکلات شوراهای اسلامی شهرستان ها هر دو هفته یکبار در هر شهرستان نشستی برگزار می شود و این مشکلات احصا و مورد رسیدگی قرار می گیرد.

وی افزود: در استان گلستان با جمعیت حدود دو میلیون نفر، سه هزار و ۴۰۳ نفر عضو شوراهای اسلامی شهر و روستا دارد که از این بین سه هزار و ۲۲۸ نفر عضو شورای روستا و ۱۷۵ نفر عضو شورای شهر هستند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.