1401-02-09 08:41
494
0
79770
نگارستان ایران در روز قدس؛

دیوارهای فرتوت حیات اسرائیل در برابر سد خروش مسلمانان

ظلمی 70 ساله و زخم کهنه ای که با طهارت و پاکی حضور مردم آزادی خواه جهان در روز قدس مثل دمل چرکینی از قلب منطقه اسلامی در حال زدودن و نابودی است.

به گزارش گلستان ما- داود خاندوزی؛ جمعه موعود آمد، صور اسرافیل نابودی رژیم صهیونیستی به صدا در آمده است، امروز رستاخیز ژاژ خواهان عدالت است.

این مردان و زنان با غیرت نمی توانند اشک های مادری که به داغ فرزند 10 ساله اش نشسته ببینند، اینها نمی توانند خانه خرابی برادر مسلمانشان را در سرزمین زیتون و مقاومت تحمل کنند.

فریادهایی که از سینه های عدالتخواهان جهان بلند می شود به هم گره خورده و مشت محکمی بر خیال صهیونیست بین الملل که به دنبال سرزمینی از نیل تا فرات بود کوبیده و سیلی حضور حماسی مردم ایران و دیگر نقاط کشور خواب و خیال را از این دژخیمان بشری گرفته است.

امروز حیات اسرائیل در دیوارهای بتنی است که در برابر سد خروش ملت های مسلمان جهان مقاومت می کند، سال به سال این دیوار فرتوت تر می شود و هر لحظه ممکن است که فرو بریزد.

کسانی که داعیه دار جهانیان بودند امروز به دنبال سوراخ های موشی می گردند که نور اراده مسلمانان جهان را در روز قدس نبینند، خدا به دادشان برسد روزی که این ملت بخواهند مدافع مسجد الاقصی شوند و در کوچه پس کوچه های تلاویو پرچم اسلام را برافرازند.

ظلمی 70 ساله و زخم کهنه ای که با طهارت و پاکی حضور مردم آزادی خواه جهان در روز قدس مثل دمل چرکینی از قلب منطقه اسلامی در حال زدودن و نابودی است.

امروز مردم نگارستان ایران هم مثل سایر نقاط کشور به میدان آزادگی و مقاومت آمدند، فریاد الله اکبر و انزجار طلبی از بی عدالتی های مدعیان حقوق بشر و سکوت معنادار آنها در برابر جنایت های رژیم اشغالگر قدس بلند است.

فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل تیرهای غیبی است که روزی در کمان عدالت بر سینه آنها فرود می آید و نشان می دهد که وعده الهی حق است و از پیکره مدعیان قدرت جنازه ای منفور می سازد که تعفن ظلم آنها برای بشریت قابل تحمل نباشد.

در 50 نقطه از استان گلستان مردم از پیر و جوان، مرد و زن و از اقوام مختلف کرد، لر، بلوچ، سیستانی، فارس و ترکمن و قزاق و ... گردهمایی را تشکیل دادند و نابودی اسرائیل را فریاد می زنند، جهانیان شماره معکوس را می خوانند برای روزی که موشک های عدالت بر سینه تلاویو بنشیند و آختاپوس ظلم دست از سر نواره غزه بردارد.

روز قدس آغازی است برای برهم زدن معاملات ستمگران جهانی و عرب مرتجع منطقه تا روزی که فلسطین از دست یهودیان آزاد شود و لذا مسئله فلسطین همواره مسئله نخست ملت های اسلامی خواهد بود تا روز موعود فرا برسد و پرچم اسلام در قبله نخست مسلمانان به اهتزاز در آید همه ما منتظر این روز به نظار می نشینیم.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.