1401-01-21 15:44
448
0
79484
مسوول سازمان بسیج طلاب گلستان تاکید کرد؛

ضرورت وحدت و بصیرت در برابر جریان های تکفیری

حجت الاسلام احمدی نسب گفت: باید در مسیر حرکت وحدت و بصیرت داشته باشیم تا دشمنان که هدف ریشه کن کردن اسلام ناب محمدی را در سر دارند تیرشان به سنگ بخورد.

حجت الاسلام غلامرضا احمدی نسب در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما با اشاره به حرکت تروریستی و تکفیری در حرم مطهر رضوی و شهادت دو طلبه جهادی اظهار کرد: حادثه تروریستی حرم مطهر که رخ داد یک بعد آن از نظر امنیتی و حفاظتی است اما موضوع مهم در این عرصه مبحث جریان تکفیری است که اعمال تروریستی را برای خود افتخار می دانند.

مسوول سازمان بسیج طلاب گلستان با بیان اینکه از این شهدا استقامت را آموختیم، خاطرنشان کرد: باید در مسیر حرکت وحدت و بصیرت داشته باشیم تا دشمنان که هدف ریشه کن کردن اسلام ناب محمدی  را در سر دارند تیرشان به سنگ بخورد و ما نیز در این مراسم ها تجدید میثاق کنیم و راه شهدا را ادامه دهیم.

وی با اشاره اینکه به هیچ وجه در این مسیر نمی هراسیم افزود: وقتی جنگ احد اتفاقاتی افتاد خیلی ها به تصور شهادت نبی اکرم اسلام (ص) فرار کردند و به مدینه باز نگشتند اما خدای متعال فرمود حتی اگر پیامبر(ص) شهید شود دین خدا بر روی زمین نخواهد ماند، شیعه هر چه بشکند برنده می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.