1401-01-03 22:33
428
0
79250
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در گفتگو با مرصاد مطرح کرد؛

ضرورت برداشتن موانع تولید و مباحث دانش بنیان توسط قوای سه گانه

عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس مجلس مجلس گفت: امیدواریم دولت، مجلس و قوه قضائیه بتوانند موانع موجود در حوزه های تولید و مباحث دانش بنیان را از سر راه بردارند.

به گزارش گلستان ما؛رحمت اله نوروزی گفت: امسال شعار سالی که از سوی مقام معظم رهبری انتخاب شده بسیار فنی، اساسی و مهم است.

وی افزود: ما بر اساس سند چشم انداز ۲۰ ساله در افق سال ۱۴۰۴ توانسته ایم زودتر در حوزه های تولید و مباحث دانش بنیان به اهداف ترسیم شده، نائل شویم.

نوروزی خاطرنشان کرد: امسال هم در بودجه ۱۴۰۱ اعتبارات خوبی از سوی کمیسیون تلفیق در حوزه مباحث دانش بنیان دیده شد.

وی عنوان کرد: امیدواریم دولت، مجلس و قوه قضائیه بتوانند موانع موجود در حوزه های تولید و مباحث دانش بنیان را از سر راه بردارند.

عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس گفت: با توجه به هوشمندی، توانمندی و ظرفیت نخبگان، در سالهای اخیر توانسته ایم تحولاتی را در حوزه مباحث دانش بنیان شاهد باشیم.

نوروزی تصریح کرد: در راستای تحقق شعار سال باید بتوانیم نه تنها بازار داخلی بلکه بازار آسیای میانه، عراق، افغانستان و پاکستان را بدست آوریم.

وی افزود: منویات رهبر انقلاب در چند سال اخیر همواره چراغ راه همه قوا، نهادها، ارگان ها و دستگاه های اجرایی بوده است.

نوروزی خاطرنشان کرد: بیانات معظم له باید برای همگان فصل الخطاب باشد و تنها به برگزاری یک همایش و نصب چند بنر محدود نشود.

عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس مجلس مجلس گفت: شعار سال انتخاب شده بسیار دقیق، پر مغز، اساسی و نیاز امروز کشور است.

نوروزی تصریح کرد: تحقق شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین بر اساس آنچه که رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب و چشم انداز  ۱۴۰۴ دیده اند، لازم الاجرا و بسیار مهم است./مرصاد

 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.