1400-12-24 13:37
396
0
79154
رئیس سابق جهاد کشاورزی گلستان:

سهم ۲۵ درصدی اعتبارات سفر رئیس جمهور به گلستان وظیفه جهاد را دو چندان کرد/ ۸۰ درصد وقت خودم را صرف خانواده جهاد کردم

مهاجر گفت:بالاترین بخش اعتبارات سفر های استانی رئیس جمهور به گلستان در بخش کشاورزی به گلستان اختصاص داده شده که این مسئله مسئولیت سازمان جهاد کشاورزی دو چندان شده است.

به گزارش گلستان ما، مختار مهاجر ظهر امروز در مراسم معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان اظهار کرد: روزی که سازمان جهاد را تحویل گرفتم مظلومیت جهاد باید همین قدر باشد که ۷ درصد بودجه استان را داشت.

رئیس سابق جهاد کشاورزی گلستان ادامه داد: میزان اعتبارات استان باید ۴۷ درصد به بخش کشاورزی اختصاص پیدا کند تا بتوانیم ارتباطی بین سهم استان و بخش کشاورزی داشته باشیم .

مهاجر بیان کرد: اگر بنا است مهاجرت شهرها را جلوگیری کنیم باید این اعتبارات دولت سیزدهم و رئیس جمهور که تشکر ویژه کرد بال

وی خاطرنشان کرد: بالاترین بخش اعتبارات سفر های استانی رئیس جمهور به گلستان در بخش کشاورزی به گلستان اختصاص داده شده که این مسئله مسئولیت سازمان جهاد کشاورزی دو چندان شده است.

مهاجر تاکید کرد: رئیس جمهور ۲۵ درصد اعتبارات سفر معادل چهار هزار میلیارد تومان را به بخش کشاورزی استان اختصاص داده است‌.

وی افزود: نقطه ضعف جهاد کشاورزی اعتبارات حق و حقوق کارکنان  است و  میانگین احکام ما ۳۲۰ هزار تومان بود و هنوز نسبت به میانگین کشوری فاصله داریم و باید به حق و حقوق همکاران توجه شود.

این مقام مسئول ابراز داشت: اگر می خواهیم در برابر یاوه گویی های دشمنان ایست کنمی باید بخش کشاورزی را تقویت کنیم و حتما برزعلی قطعا پیگیری لازم را در این زمینه خواهد داشت.

مهاجر گفت: یک هزار  میلیارد تومان برای زهکشی اختصاص داده شده و درخواست داریم این حمایت ها از سوی مسئولان اتفاق بیفتد که این مهم رقم بخورد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.