1400-12-24 13:27
440
0
79152
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی:

ثبت رکورد نزدیک به ۱۴ میلیون جوجه ریزی در گلستان/ رئیس سابق جهاد گلستان مسئول مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی شد

دماوندی از ثبت رکورد ۱۴ میلیون جوجه ریزی در مرغداری های استان گلستان در بهمن ماه خبر داد.

به گزارش گلستان ما، حسین دماوندی نژاد ظهر امروز در آیین معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان اظهار کرد: روستا مکان تولید و شهر مکان مصرف است و آمار خوبی از ترکیب جمعیت شهری و روستایی در کشور نداریم.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: در استان گلستان ۴۷ درصد جمعیت روستایی است و این مهم نشان می دهد جمعیت روستایی این استان فعال و پویا است.

دماوندی نژاد بیان کرد: ۷۰۰ هکتار گلستان گلخانه دارد و خداوند این عنایت را داشته که این استان یک گلخانه طبیعی باشد و باید قدر بدانیم و در تعالی هر چه بیشتر استان این ظرفیت ها را به کار گیریم.

وی افزود: رئیس سابق جهاد کشاورزی توسعه متوازن بخش کشاورزی استان را اعمال کردند و این در حالی است که برخی از روستای جهاد کشاورزی در گذشته با گرایش خاص به یک بخشی از جهاد توجه داشتند.
این مقام مسئول به تلاش های رئیس سابق جهاد کشاورزی استان اشاره کرد و گفت: مهاجر در  چارچوب جهاد کشاورزی در جهت پیش برده اهداف در موسسه تحقیقاتی جهاد کشاورزی مسولیت خواهند گرفت.

دماوندی نژاد بیان کرد: اقدامات خوبی در معاونت تولیدات دامی جهاد وزارت کشاورزی اتفاق افتاده است و این باعث شده که در طول روز سه بار گزارش به مردم ارائه کنیم.

وی گفت: امسال یکی از سال‌های است که آرامش منطقی را در سطح بازار شاهد هستیم و در استان گلستان آرامش حاکم است و مردم عدالت جاری جمهوری اسلامی را سر سفره های خود می بینند.

این مقام مسئول بیان کرد: گلستان  به رکورد ۱۳ میلیون و ۵۰۰ جوجه ریزی در بهمن رسیده است و آرام آرام تولیدات آن روانه بازار می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.