1400-12-23 19:45
1010
0
79142
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

پیروزی های بزرگ انقلاب اسلامی ثمره خون شهدا است

سردار ملک شاهکوهی گفت: این پیروزیهای بزرگ انقلاب اسلامی ثمره خون شهدا بوده و با بصیرت و وحدت باید آن را حفظ کنیم.

به گزارش گلستان ما؛ نخستین یادواره ۷۲شهید عشایری استان گلستان با حضور سردار ملک فرمانده،حجت الاسلام والمسلمین ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان،سرهنگ صفار جانشین سردار در اقشار،مسئولین استانی و شهرستانی ،روحانیت معزز ،مردم ولایت مدار و عشایر غیور شهرستان مراوه‌تپه و خراسان شمالی و رضوی برگزار گردید.

 

در این مراسم فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: خانواده های ۱۰هزار شهید عشایر کشور، ۴ هزار شهید گلستان ، ۱۰۰ شهید اهل سنت و ۷۲ شهید عشایر گلستان سند مقاومت و افتخار کشور هستند .

سردار علی ملک شاهکوهی افزود: در اوایل انقلاب دشمنان خارجی به خیال اینکه انقلاب ایران نوپا است صدام را تحریک و مسلح کردند و وادار به حمله به ایران نمودند غافل از اینکه این عشایر هوشیار بوده و دشمن را از کشور بیرون راندند.

ملک بیان کرد:شهدایی که از میان ما رفتند با تقدیم جان و مال خود عزت را با خدا معامله نموده و عزت را برای کشور خریدند و ایران اسلامی با اقتدارخود عظمت پوشالی آمریکا و اسرائیل را با خاک یکسان نمود.

 

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان خاطرنشان کرد:این پیروزیهای بزرگ انقلاب اسلامی ثمره خون شهدا بوده و با بصیرت و وحدت باید آن را حفظ کنیم.

 

در ادامه این مراسم شاعر حاجی بای محمد قلیچی یکی از سروده های کتاب اشعار خود در خصوص شهدا را قرائت نمود.

 

در پایان برنامه نیز از خانواده شهدا با اهدا لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

 

در حاشیه این مراسم سردار ملک فرمانده و حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان بهمراه هیئت همراه با حضور در آلاچیق از تولیدات صنایع دستی و غذایی عشایر این شهرستان بازدید کردند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.