1400-12-15 13:34
346
0
78988
جانشین سپاه نینوا؛

لزوم بکارگیری ابتکار در ستاد کرونا/ کتاب تجربه نگاری عملکرد ستاد کرونا تدوین شود

حسینی گفت: پیشنهادی داریم تا کارگروهی باشد موضوعات مختلف را بررسی کنند تا کتاب عملکرد ستاد کرونا تدوین شود تا در بحران های دیگر استفاده شود.

به گزارش گلستان ما، سید موسی حسینی در ستاد کرونا گلستان اظهار کرد: در این مرحله از بیماری مجموعه سپاه تمرکزش را در واکسیناسیون، فعال کردن و ادامه فعالیت های گروه های حمایتی را در دستور کار خود قرار داد.

جانشین سپاه نینوا با بیان اینکه تمام اقدامات ما در ستاد باید منجر به افزایش سطح واکسیناسیون در هر سه دوز شود، خاطرنشان کرد: باید به نوعی عمل کنیم که مراقبت های بهداشتی تبدیل به فرهنگ عمومی شود که این روند کند است.

وی افزود: روند مقابله نباید تبدیل به اقدام فرسایشی شود در ستاد کرونا چند هفته گزارش می گیریم اما ابتکار خاصی ندیدیم.

حسینی با اشاره به اینکه ۴۰۰هزار پیامک برای مخاطبین فرستادیم، عنوان کرد: در حوزه اطلاع رسانی در فضای مجازی با تمام قوا کار می کنیم.

جانشین سپاه نینوا با اشاره به اینکه لیست افراد واجد شرایط واکسن دوز سوم را دریافت کردیم، ابراز کرد: حرکت واکسیناسیون در دوزها بسیار کند است درگیر فرسایش شدیم و با مقاومت رو به رو شده ایم.

وی ادامه داد: عروسی و بازار شب عید را پیش رو داریم ستاد باید مانور ابتکاری انجام شود تا مراقبت ها بالا رود و بتوانیم گام خوبی را داشته باشیم.

حسینی خاطرنشان کرد: نیاز به ویژه برنامه در صداو سیما هستیم تا یک کارشناس مورد اعتماد به شبهه ها پاسخگو باشد.

جانشین سپاه نینوا گفت: پیشنهادی داریم تا کارگروهی باشد موضوعات مختلف را بررسی کنند تا کتاب عملکرد ستاد کرونا تدوین شود تا در بحران های دیگر استفاده شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.