1400-12-08 10:51
781
0
78876

نشست ۱۰۰ منزل مسکونی در شهر فراغی کلاله

جلسه ویژه مدیریت بحران شهرستان کلاله با موضوع "فرونشست" و "رانش زمین" در حوزه شهری شهر فراغی برگزار شد.

به گزارش گلستان ما؛ جلسه ویژه مدیریت بحران شهرستان کلاله با موضوع "فرونشست" و "رانش زمین" در حوزه شهری شهر فراغی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مدیرکل مدیریت بحران، جمعی از مسئولین استانی، شهرستانی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فراغی برگزار شد؛ فرهاد شیبک فرماندار کلاله گفت: از سال ۱۳۹۴ شاهد فرونشست و رانش زمین در شهر فراغی هستیم که در همین راستا مطالعات فراوان انجام شده و بازدیدهای میدانی مدیران ارشد کشوری و استانی برای حل مشکل را؛ نیز شاهد بودیم.

فرماندار کلاله گفت: اگر اقدام فوری، عملی و جدی نسبت به این موضوع انجام نگیرد؛ در آینده شاهد تبعات منفی اجتماعی، محیطی و اقتصادی خواهیم بود.

شیبک با اعلام وارد شدن خسارت فیزیکی به ۱۰۰ واحد مسکونی در شهر فراغی تصریح کرد: باید اقدام فوری و عملیاتی، با تامین و تختصیص اعتبار برای رفع نگرانی های مردم انجام گیرد.

مرادی شهردار فراغی؛ هم گزارش مطالعات انجام شده را تشریح کرد و اظهار داشت: بر اساس این مطالعات باید فاضلاب جذبی حذف شود؛ سیستم اگو اجرا شود و با برنامه ریزی، جلوی ورود آب های سطحی و حوزه آبخیز شهری گرفته شود.

رسول حسام مدیرکل مدیریت بحران در این جلسه با طرح سوالات و تبیین موضوع تاکید کرد: باید پر رنگتر از گذشته به این ماجرا پرداخت.

حسام گفت: شهرداری، شورای اسلامی شهر فراغی و مسئولین بر اساس وظیفه مندی، باید وارد موضوع شوند تا بتوانیم نتیجه ثواب بگیریم.

وی گفت: با حفظ آرامش مردم، دغدغه مند، پیگیر خواهیم بود تا با تامین منابع و بهره گیری از توانمندی و منابع خودمان مشکل را حل کنیم. 

در ادامه این جلسه، هر یک از اعضای جلسه نکته نطرات خود، پیرامون علل و راهکارها برای برون رفت از شرایط موجود را بیان کردند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.