1400-12-07 15:05
890
0
78859
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبرداد:

خروج 2 شهر گلستان از وضعیت قرمز کرونایی

گل فیروزی بابیان اینکه ۵ شهر وضعیت قرمز قرار دارند، گفت: دو شهر از وضعیت قرمز کرونایی خارج شده و ۷ شهر نیز در وضعیت نارنجی قرار دارد.

به گزارش گلستان ما، سعید گل فیروزی عصر امروز در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: ۴۶۴ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان گلستان بستری هستند که در طول ۲۴ ساعت گذشته ۷۴ بیمار کرونایی جدید در مراکز درمانی استان بستری شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: از این تعداد بیمار ۳۷۷ بیمار در بخش عادی و ۸۷ بیمار نیز در بخش مراقبت های ویژه قرار دارند که ۱۲ مورد در طول ۲۴ ساعت گذشته وارد این بخش شدند.

گل فیروزی بیان کرد: همچنین ۳۸ بیمار نیز در بخش مراقبت های ویژه وصل به دستگاه تنفس مصنوعی هستند که سه مورد جدید در ۲۴ ساعته گذشته به دستگاه تنفس مصنوعی متصل شدند.

وی گفت: در سطح استان گلستان ۹۲ درصد شامل یک میلیون و ۴۴۳ هزار نفر دز نخستین واکسن، ۸۰ درصد دز نوبت دوم را تزریق کردند و همچنین ۲۷.۸ درصد جمعیت بیش از ۱۲ سال نیز دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

این مقام مسئول بیان کرد: در سطح استان گلستان سه میلی ن و ۸۷ هزار و ۳۷۸ دز واکسن تاکنون در استان تزریق شده است.

گل فیروزی بیان کرد: پنج شهرستان بندرگز، بندرترکمن، گمیشان، گالیکش و مینودشت در وضعیت قرمز و شهرهای آزادشهر، آق قلا، علی آباد کتول، کردکوی، گنبدکاووس، کلاله و گرگان نارنجی در وضعیت نارنجی و مراوه تپه رامیان در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.