1400-10-23 12:49
747
0
78098
مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان:

بخش درمانی ساختمان تامین اجتماعی کلاله راه اندازی می شود

مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان گفت: تجهیزات حوزه درمان ساختمان تامین اجتماعی کلاله خریداری و نصب شده است و انشالله با تامین نیروی انسانی، این بخش هم جهت ارائه خدمات راه اندازی می شود.

به گزارش گلستان ما، فرماندار کلاله در نشست با مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان و رییس شهرستانی با بیان این مطلب گفت:۵۵ هزار نفر در شهرستان کلاله تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی می باشند که جهت خدمت رسانی بهتر به این جامعه هدف، خود را ملزم  میدانیم تا در کنار این سازمان باشیم.

دکتر شیبک اظهار داشت:از تمامی ظرفیت های موجود جهت راه اندازی بخش درمانی ساختمان تامین اجتماعی کلاله استفاده شود تا جامعه هدف که اکثرا از افراد کم درآمد می‌باشند، از خدمات آن بهره مند شوند.

وی در ادامه گفت:فرمانداری کلاله در کنار این سازمان کمک خواهد کرد تا مطالبات آن در جهت خدمت رسانی بهتر به مردم، در کلاله وصول شود.

هادی نودهی مدیرکل سازمان تامین اجتماعی هم گفت:۴۳ درصد جمعیت استان تحت پوشش تامین اجتماعی می باشد، بطوری که طی ۹ ماهه گذشته؛ مبلغ دو هزار و ۲۱۲ میلیارد تومان پرداختی تعهدات ما به مردم بوده است

وی گفت:تجهیزات حوزه درمان ساختمان تامین اجتماعی کلاله خریداری و نصب شده است و انشالله با تامین نیروی انسانی، این بخش هم جهت ارائه خدمات راه اندازی می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.