1400-10-22 18:12
781
0
78079
مدیر جهادکشاورزی گالیکش خبر داد:

واگذاری تسهیلات به دامداران

برات آشور فارسیانی گفت: به دامداران تسهیلات خرید نهاده‌ها در قالب دامدار کارت پرداخت می‌شود، دامداران به واحد طرح و برنامه مدیریت جهادکشاورزی گالیکش مراجعه کنند.

به گزارش گلستان ما، برات آشور فارسیانی مدیر جهادکشاورزی شهرستان گالیکش در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: به منظور حمایت از کشاورزان برای تأمین نهاده‌های دامی (علوفه، کنسانتره و ...) تسهیلات سرمایه در گردش به صورت دامدار کارت پرداخت می‌شود.

آشور فارسیانی افزود: این تسهیلات شامل تمام دامداران می‌شود و در سقف ۱۰، ۲۰ و ۵۰ میلیون تومان، ١١٪‏ و با بازپرداخت حداکثر یک‌ساله در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: داشتن پروانه فعالیت از نظام مهندسی کشاورزی، بیمه‌نامه دام، افتتاح حساب دامدارکارت یک میلیون ریالی، ضمانت معتبر و عدم وجود مشکل دریافت تسهیلات منجمله بدهی سررسید گذشته، چک برگشتی و ... از ملزومات دریافت این تسهیلات هستند.

آشور فارسیانی گفت: ٢٢٠٠ بهره‌بردار بخش دام با ٧٠٠٠٠ هزار رأس دام سبک (گوسفند و بز) و ۵٠٠٠ رأس دام سنگین (گاو) در شهرستان گالیکش وجود دارند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا، ٩١ فقره پرونده با مبلغ تسهیلات ٨ میلیارد ریال به بانک کشاورزی ارسال و تاکنون ٧ فقره با مبلغ ۵٠٠ میلیون تومان جذب شده است و کماکان مراحل تشکیل پرونده و ثبت‌نام در سامانه سیتا انجام می‌شود و متقاضیان به صورت مرحله‌ای به بانک کشاورزی معرفی می‌شوند.

گفتنی است این در حالی است که در سال های گذشته ، دامداران و کشاورزان استان گلستان با مشکلات عدیده نبود نهاده های دامی و افرایش بی رویه قیمت ان روبرو بودند و خوشبختانه می توان اقدامات دولت سیزدهم را در این راستا، مثبت تلقی کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.